Full version: Afformationer
silos
Jag hittade denna intressanta artikel idag och märkte att jag hade läst den tidigare.
Jag tror att vi själva påverkar våra liv med våra tankar....iallafall till stor del!

Men jag tänker nu göra annorlunda,d.v.s.jag skall fråga Jesus om allt som jag vill veta om mitt sätt att tänka!

Vad tror ni andra om sådant här?
http://lawofattraction.ifokus.se/articles/...6-afformationer
*Stintan*
Inget nytt under solen.
silos
CITAT (*Stintan* @ 28-12-2012, 11:26) *
Inget nytt under solen.


Sant,men vad tycker du om sådant?
*Stintan*
CITAT (silos @ 28-12-2012, 16:43) *
Sant,men vad tycker du om sådant?


Jag tycker att det är ganska självklart och enkelt. Ungefär som "som man ropar får man svar". Tänk positivt så får du positiva svar och vice versa.
silos
CITAT (*Stintan* @ 28-12-2012, 16:50) *
Jag tycker att det är ganska självklart och enkelt. Ungefär som "som man ropar får man svar". Tänk positivt så får du positiva svar och vice versa.


För mängder av människor är detta varken självklart eller enkelt!

Men annans har du så rätt så!
silos
WOW WOW WOW säger jag bara!!!
Ikväll sa jag:tack Jesus för att du tog bort susandet från mina öron och GENAST försvann susandet! biggrin.gif Det är ljuvligt att det är tyst i skallen min nu!!! wub.gif
Motti
Silos !att tänka för mycket kan få oss att gå under .
*Stintan*
Och en del borde tänka lite mer.
Motti
Och VEM bestämer hur mycket man får tänka eller inte ?Du kanske kan svara på det Stintan efter som du framställer dig som högst av alla i tanken .
*Stintan*
Den frågan kan väl ställas även efter ditt svar till Silos eller hur. Har du aldrig stött på en människa som borde tänka lite mer?
Jag har för övrigt inte framställt mig som någonting alls.
silos
CITAT (Motti @ 28-12-2012, 23:06) *
Silos !att tänka för mycket kan få oss att gå under .


Det beror på hur man tänker!
Annars så brukar jag lämna mina tankar till Jesus eftersom Han är klok!

CITAT (Motti @ 28-12-2012, 23:11) *
Och VEM bestämer hur mycket man får tänka eller inte ?Du kanske kan svara på det Stintan efter som du framställer dig som högst av alla i tanken .


Men det gör ju inte Stintan,hon bara skriver hur hon tänker!
Motti
Du är en god människa Silos och vill se gott hos alla :)men var vaksam alla vill inte gott .Tron är bra den har jag också men ibland kan man inte bara förlita sig på den utan måste handla själv och ta tag i saker av hävd .Tänk på du Silos :)du behövs här på Odla kompiskram.gif
silos
CITAT (Motti @ 29-12-2012, 00:42) *
Du är en god människa Silos och vill se gott hos alla :)men var vaksam alla vill inte gott .Tron är bra den har jag också men ibland kan man inte bara förlita sig på den utan måste handla själv och ta tag i saker av hävd .Tänk på du Silos :)du behövs här på Odla kompiskram.gif


Tack Motti för dina goa ord! smiley_small_hug.gif
Visst finns det i våran värld människor som inte vill gott:(
Men min tro på Jesus gör att jag är inte rädd för någon eller någonting!
Jesus och jag gör allting tillsammans!
smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon