kerstin z5-6
Men kall mat och överfullt dansgolv är inte så kul egentligen ..
Maten verkade god i år eller vad tycker ni?
Motti
OJ !jag missade ju Nobelfesten i dag fear.gif troligen för att jag inte fick in första sidan på tex tv i dag rtfm.gif
malcolm
Fick ingen inbjudan i år heller så de kan ha det där för sig själva. naughty.gif
Motti
Inte jag heller ! hade ändå inget just att ta på mig whistling.gif Men för en så där 20 år sedan va det nära att jag fick va med faktiskt ,hade varit bättre då för då var man ju fortfarande smal och vacker naughty.gif
kerstin z5-6
Det var ingen hit, kan jag säja kall mat och en massa väntan mest.Och studenterna sitter låååååååååååågnt bak. Men roligt att titta på är det ännu.
gnon49
Kastade ett getöga på det. Främst för att det är så traditionsbundet och Svenskt. Ett arrangemang som ju är känt o aktat i hela världen. Något att vara stolt över som svensk.
Gossen Ruda
Jag klarade av att låta bli att titta. yahoo.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag tittade också lite. Man är ju lite nyfiken på maten som serveras och på alla snygga klänningar.

Själv skulle jag inte ville vara med där men titta gör jag ändå
mojan
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 11-12-2012, 12:10) *
Jag tittade också lite. Man är ju lite nyfiken på maten som serveras och på alla snygga klänningar.


Samma här!
Inte att förglömma de vackra blomsterdekorationerna på bordet. Mycket elegant. bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon