Alba
Varför är det olika tidsangivelser på inlägg om man är inloggad eller ej.
Jag skrev ett inlägg kl 18.19.
Av misstag loggade jag ut och märkte inte det. När jag gick till inlägget för att läsa svar stod det plötsligt 17.19 på mitt inlägg.
Kan inte vara möjligt tänkte jag och loggade in igen och japp då stod det 18.19.

Inget större problem men varför är tiderna olika ?

Jag har ju någon gång ställt in tidszonen i kontrollpanelen men nog borde det väl vara samma tid i alla fall.
*Stintan*
Det är nog vintertid när man inte är inloggad.
Alba
CITAT (*Stintan* @ 29-09-2012, 20:59) *
Det är nog vintertid när man inte är inloggad.


Stackars icke medlemmar då som har vinter hela året. giggle.gif
Nog borde det ju vara samma tid.

Odla har nog missat att ställa om tiden.

Min fråga kan väl sorteras under I-landsproblem slap.gif
Huggorm
CITAT (Alba @ 29-09-2012, 21:08) *
Stackars icke medlemmar då som har vinter hela året. giggle.gif
Nog borde det ju vara samma tid.

Odla har nog missat att ställa om tiden.

Min fråga kan väl sorteras under I-landsproblem slap.gif

Precis. Forumet är ju baserat på en internationell "motor", och man har inte sommartid överallt. Det måste alltså ställas in för att fungera. Men det är ju bara en månad kvar nu till det stämmer igen rolleyes.gif
Alba
CITAT (Huggorm @ 29-09-2012, 21:11) *
Precis. Forumet är ju baserat på en internationell "motor", och man har inte sommartid överallt. Det måste alltså ställas in för att fungera. Men det är ju bara en månad kvar nu till det stämmer igen rolleyes.gif


Det var ju en bra förklaring.
Nu kan jag sova lugnt.
thanks.gif
Myosotis
CITAT (Alba @ 29-09-2012, 21:08) *
Stackars icke medlemmar då som har vinter hela året. giggle.gif

Ganska taskigt sätt att värva fler medlemmar - vill du ha sommar måste du först bli medlem på odla.nu wink.gif
Alba
CITAT (Myosotis @ 29-09-2012, 21:20) *
Ganska taskigt sätt att värva fler medlemmar - vill du ha sommar måste du först bli medlem på odla.nu wink.gif


rotfl.gif
*Stintan*
CITAT (Myosotis @ 29-09-2012, 21:20) *
Ganska taskigt sätt att värva fler medlemmar - vill du ha sommar måste du först bli medlem på odla.nu wink.gif


giggle.gif
Cacki
CITAT (Myosotis @ 29-09-2012, 21:20) *
Ganska taskigt sätt att värva fler medlemmar - vill du ha sommar måste du först bli medlem på odla.nu wink.gif



laugh.gif
Flemming
CITAT (Myosotis @ 29-09-2012, 21:20) *
Ganska taskigt sätt att värva fler medlemmar - vill du ha sommar måste du först bli medlem på odla.nu wink.gif

Nä du,den köper jag inte,här är det kallt och mörkt mad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon