Full version: TV4 play
Christa
Man skall kunna se på TV program i TV4 play i en vecka efter sändning utan att det kostar något. När vi försöker får vi dock bara upp en ruta där det står att vi nog antingen befinner oss utomlands eller inte har den senaste versionen av flash player.

Vad vi vet så har vi den senaste versionen så jag undrar om detta händer även hos er. Vi försökte titta på Bonde söker fru.

Någon kundtjänst verkar dom inte ha för dom som inte abonnerar på play.
kerstin z5-6
Inga problem hos mej.Uppdatera flash
Rihane
Jag fick det att funka.
Men det är något strul med flashplayer som dom skrivit om. Man bör installera den senaste.
Jag strulade till det på något vis när jag installerade den senaste. Det fungerade på mitt konto min inte för resten av familjen.
Hittade en sida där jag förstod att man ska avinstallera innan man installerar en ny version. Hittade ett avinstallationsprogram från adobe som jag körde och sedan fungerade det.

Mitt förslag är att avinstallera och installera om flashplayer.
Christa
Nu har min sambo avinstallerat och installerat igen men det funkar fortfarande inte.
Tapio
Halaj!

Prova att starta om, och om det inte hjälper, också med en annan webläsare än den du brukar använda.

//T
Ugglemormor
Det funkar hos mig, vet inte hur? Det är visst någon skillnad mellan TV4 play och Via Play, men kanske en del andra kan förklara det bättre. Jag är inte hemma i det, men maken har fixat det själv.
TV4 Play borde finnas automatiskt, men Via Play instalerade han gm vår satellitmottagare..

Kanske inte mycket till hjälp, men ........ confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon