Full version: Midsommar
ogräset
Ha en fortsatt underbar midsommarhelg!

Birgitta smiley_small_hug.gif
[attachment=70827:R_dblomm...idsommar.jpg]
sqrulan
smiley_small_hug.gif Tack! Jag önskar dej detsamma! Vilken fin bild!
Ugglemormor
smiley_small_hug.gif ha det så gott i fortsättningen, hoppas att det inte regnar för mycket......
ogräset
Midsommarafton var det sol, regnet kom på kvällen. Midsommardagen sol, regn och störtskurar.

Birgitta coolgleam.gif
Ingela i Segersberg

Påskkärringar firar midsommar De här figurerna stötte vi på vid en vägkorsning en bit hemifrån. Jag tyckte de var sååå fina och ville visa er också!

Motti
Va häfftigt !någon har gjort sig stor omsorg för att glädja andra tummenupp.gif
Monarda
Vi fick en härlig midsommar med sol och ljumma vindar och stången kom upp med hjälp av starka dalmasar. tummenupp.gif

[attachment=70868:DSC_0071.jpg]

Motti
Vi hade en kanon fin Midsommar tack vare Byalaget som gjorde till Midsommarstången även våra barnbarn var här och svärsonen och hjälpte till ! Midsommarafton var en hit vi sålde lotter för över 3,500 som gick till Byalaget då kanon:)Privat så var vi 16 personer på Midsommarafton med vänner från Stockholm barn barnbarn och andra vänner, på kvällen var vi 8 personer som grillade ihop plus några till senare .I går söndag hade vi middag för 7 personer .Men allvarligt nu är man ganska mör men lycklig och förnöjd och nu har jag ett barnbarn här tills onsdag smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon