Full version: Grattis!
Ina
Hipp, hipp HURRAAAAAAA!
Annelie och Marina fyller år idaaaaaaa'!
Grattis, eller man kanske skulle säga "Krattis" - det är ju ett trädgårdsforum.... wink.gif biggrin.gif
*Felix matte*
Grattis! Anneli & Marina.

Monica M zon 4
Stort grattis till er båda från mej också! Hoppas ni får en fin dag!
Helen i Skåne
Grattis till er på er födelsedag! laugh.gif
Fialotta
Grattis!
Ha en bra dag Marina o Anneli!
wub.gif wub.gif wub.gif
Betty
Instämmer med alla tidigare talare. Grattis, grattis! smile.gif
Åsa
biggrin.gif GRATTIS TILL ER BÅDA!!! från mej med. laugh.gif
Annelie
TACK!

Inte trodde jag att jag skulle bli så glad för era hälsningar - men det blev jag! biggrin.gif

Dagen har varit underbar! Strålande solsken, massor av snö (för Skåne mätt) och ett par timmar i pulkabacken tillsammans med sambo, barn, syskon och syskonbarn. Tillsammans åkte vi kollektivpulka nerför backen på en stor presenning - gudars vad det gick! Åtta personer på samma gång under skrik, tjo och skratt...det slutade oftast med att vi låg i en enda stor hög i slutet av backen - heltäckta med snö och hysteriskt fnittrande laugh.gif Övriga i backen tittade på oss som om vi vore utomjordingar, men det bjöd vi på tongue.gif

Resten av dagen har också varit kanon, och nu ska den snart avslutas med en god middag!

Tack än en gång för era hälsningar!!
abborrmaster
hmmm, på minner om min dag lite grand. Fast jag och min polare var o pimplade innan åkandet, han fick tre abborrar... Jag fick inga, eller jo, en fick jag - av honom..

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon