Peztis
Jag har fått en uppgift på en kurs jag går och skulle till denna uppgiften vilja ha några sidor av texten ur boken "Jack" av Ulf Lundell.

Är det någon som har den boken hemma och skulle kunna skanna av några sidor eller om någon hittar delar av texten på nätet. Har försökt hitta men lyckas inte.

Vore sååå tacksam för hjälp!
Blomstertanten
CITAT (Peztis @ 10-05-2012, 16:42) *
Jag har fått en uppgift på en kurs jag går och skulle till denna uppgiften vilja ha några sidor av texten ur boken "Jack" av Ulf Lundell.

Är det någon som har den boken hemma och skulle kunna skanna av några sidor eller om någon hittar delar av texten på nätet. Har försökt hitta men lyckas inte.

Vore sååå tacksam för hjälp!

Jag har boken men har ingen tillgång till scanner! Hur bråttom är det? Du kan få boken om du vill flirting.gif
Peztis
Ganska bråttom, behöver det inom någon dag... Hade för mig att jag hade boken och kanske den ligger i en låda med böcker jag inte vet var jag ska ställa. Eller så är den kvar hon mina föräldrar...
Margith
Jag trodde att jag hade mitt ex kvar, men jag hittar den inte.
Däremot hittar jag den på biblioteket, både som vanlig bok och ljudbok (men tyvärr inte som e-bok). Kan det vara en snabbare väg för dig?
Tapio
CITAT (Blomstertanten @ 10-05-2012, 19:04) *
Jag har boken men har ingen tillgång till scanner! Hur bråttom är det? Du kan få boken om du vill flirting.gif


Halaj!

Men du kan väl fota sidorna med mobilen och skicka på e-post?

Annars finns den att fultanka på nätet, som talbok. Jonas Karlsson uppläsare om jag inte minns fel.

//T
Skeppsråttan
Finns den inte på bibblan? Finns den här iallafall...
Peztis
Tack för alla tips! Jag är ute efter själva bilden av texten, om ni förstår hur jag menar, inte texten i sig. Tänkte riva lite i den och använda den i ett nytt omslag till boken (det är det som är uppgiften). Därför funkar inte boken som ljudbok. Men att låna den på bibblan är ju ett alternativ om jag inte plötsligt får en annan snilleblixt. biggrin.gif
Anki på Öland
Tror jag har den ute i gäststugan. Kan kolla i morgon förmiddag - vad vill du ha scannat i så fall??
Anki på Öland
Tyvärr, ingen Jack, bara Sömnen fanns kvar där.
Peztis
Jag är nu inne på en helt annan väg men vill i alla fall tacka er för all hjälpen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon