Meriona
-cry-.gif sos.gif
Anma
Ingen har påmint Påskharen att ordna det! trostar.gif
Meriona
Är det försent nu då? sad.gif Nää - Det är väl en utmaning att bara ha några dagar på sig??? biggrin.gif

JAG har min present klar. smile.gif
Eva-Helene
Snabba ryck är spännande! yes.gif
Meriona
Japp japp! Köp imorgon och skicka igår! biggrin.gif

Min present passar alla! Nån mer som vågar en snabbis? innocent.gif
Wilmer
JAMNESÅKLARTJAGTARENSNABBIS!!!

Om påskharen tar tag i detta har jag också presenten klar, eller har det på momangen jag är på!!! smiley_small_hug.gif
Meriona
Det blir väl du och jag och E-H då, WIlmer. Vilket överraskningsmoment. biggrin.gif

Nä kom igen folket!
Myosotis
Oj är det påsk så snart? blink.gif Jag är med! [attachment=68755:Osterei.gif]
Wilmer
Det finns kanske nya som inte vet vad det är och FINNS en påskhare?? För jag orkar nog inte riktigt med det..
ninnisky
Tror nog jag skulle hinna att vara med - sweatingbullets.gif har åtminstone en dag ledig denna veckan! Det är jobbigt att vara pensionär!
Klint
Jag kommer ändå inte på nåt förrän sista minuten så jag hänger på! Om det blir nåt villsäja yes.gif
Anma
Jag är tyvärr borta onsdag till lördag, men om sista anmälningsdag är typ imorgon så kan jag dela ut adresserna på onsdag fm. Sen får man skicka senast fredag. Om ni vill ha fler dagar på er får någon annan ta emot anmälningarna.
Klint
Fre ä ok för mej!
Eva-Helene
Så snabba ryck är helt OK för min del biggrin.gif
omk
Ojoj, hej vad det går !
Jag är också med, om det blir nåt. Har en liiiten tanke redan nu, faktiskt !
Anma
Startar en tråd nu då, se till att sprida ordet snabbt. Sista anmälningsdag imorgon. biggrin.gif
Huggorm
Räcker det inte med att tänka på Jesus för att få en bra påsk?
omk
Huggorm; Jesus är säkert bra på många sätt, men det tar liksom TID innan han (eller hans farsa) reagerar !

På detta vis VET man att man får nåt kul/fint strax före Påsk, inte bara en trist Långfredag där det inte får hända nånting !

SEN kan man fira uppståndelsen och vara dubbelt lycklig ! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon