Motti
Någon som vet vart man hittar alla Robinsondeltagare genom tiderna med bild osv ?
Huggorm
Bild lär bli svårt, men annars är wikipedia perfekt för sådant: http://sv.wikipedia.org/wiki/Expedition_Robinson
Anma
Google är din bästa vän.

Robinson deltagare 1997-2003
Klicka på namnen så kommer bilden upp.

Orkar inte lägga mer tid i detta, om det finns liknande sidor för resterande år får någon annan leta efter dem. Motti, du kan försöka googla själv. www.google.se
Motti
Ska testa att Googla smile.gif anledningen till att jag undrar är att min näst yngsta syster ska komma på besök med sin nye vän och han var med i Robinsson 2008 ,ville ha lite info om honom och det är ju trevligt att veta lite innan ,enda jag vet är att han är jägare wink.gif och så ska de starta ett bageri ihop är det tänkt . Tack för alla svar smile.gif
Anma
CITAT (Motti @ 11-01-2012, 23:14) *
Ska testa att Googla smile.gif anledningen till att jag undrar är att min näst yngsta syster ska komma på besök med sin nye vän och han var med i Robinsson 2008 ,ville ha lite info om honom och det är ju trevligt att veta lite innan ,enda jag vet är att han är jägare wink.gif och så ska de starta ett bageri ihop är det tänkt . Tack för alla svar smile.gif

???
År 2008 visades inger Robinson alls i Sverige.
"Expedition Robinson eller Robinson är en svensk dokusåpa som har sänts åren 1997–2003 i SVT, 2004–2005 i TV3 samt 2009–2011 i TV4."
Motti
Ja då har jag missuppfatta året som min syster angav ! men jag tror han hette Reesa .
Anma
2009 fanns en jaktintresserad med.
Ranjit Roy, 31
Studerande från Hjärup. Singel.
Naurintresserad med erfarenhet av jakt och fiske.


Motti
Men oj det är ju han ! kommer ihåg namnet nu när jag ser det .Min syster är flygvärdina på SAS och vi träffas inte så ofta som systrar borde men vi chattar på Facebook och hon och Ranjit har tänkt och hälsa på oss och Ranjit ville jaga med min man o son :)Ja vi får se hur det blir .Tack så himmla mycket Anma för all hjälp smiley_small_hug.gif jätte gulligt av dig rolleyes.gif
Anma
Det var så lite så! smile.gif
Söt kille.
Hoppas att han är lika trevlig som han ser ut. Tittade inte på Robinson 2009. smile.gif
Motti
Vi tittade och jag visste att jag minns Ranji men missuppfattade hans namn när min syster och jag chattade !de ska tydligen öppna ett bageri tillsamans systra mi och Ranji .Ska bli kul att få träffa honom ! antar att han har indiskt ursprung har en syssling som är gift med en Indier så jag kan allt ge honom Indiskt Te när de kommer hit smile.gif
Det där med Curry kan bli jobbigt min man hatar Curry sick.gif Fast jag kan nog fixa till det så han inte svälter wink.gif
Anma
Måste man laga till indiskt då? Laga nåt svenskt, jag antar att han äter det mesta. Kanske inte cocos efter Robinsonerfarenheten. giggle.gif
Huggorm
Killen verkar ju vara intresserad av jakt och natur, så laga en älggryta
Motti
De får väl äta det jag lagar till !annars finns det ju korvkiosk wink.gif Nä då det blir väl Älg eller vildsvin kanske i alla fall en dag !sedan får det bli lättoch snabblagat som typ Lasange .Te det blir en baggis :)jag dricker själv Ceylonte varje dag :)ja nu får vi se om de kommer och när smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon