Full version: Lucia
Eva i Skåne
Mina barn är vuxna och inga barnbarn finns här än så jag tror jag får nöja mig med att se lucia på tv.
Varje år tar jag fram minnen från när barnen var små och detta är sönernas alster från dagistiden. Dom tycker det är så pinsamt och jag älskar mina stjärngossar wub.gif
[attachment=66674:074___Ko...480x360_.jpg]
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 13-12-2011, 15:19) *
Mina barn är vuxna och inga barnbarn finns här än så jag tror jag får nöja mig med att se lucia på tv.
Varje år tar jag fram minnen från när barnen var små och detta är sönernas alster från dagistiden. Dom tycker det är så pinsamt och jag älskar mina stjärngossar wub.gif
[attachment=66674:074___Ko...480x360_.jpg]


Oj, vilka konstverk! bravo.gif Jättegulliga ju! wub.gif
mojan
Jättesöta! Så klart du ska ta fram dem varje år. wub.gif
Krolliljan
Så gulliga de är. tummenupp.gif
Myosotis
Konstigt att de tycker det är pinsamt. Klart du ska ha dem framme!! Vad är det för material?

[attachment=66676:lucia.gif]
ninnisky
CITAT (Eva i Skåne @ 13-12-2011, 15:19) *
Mina barn är vuxna och inga barnbarn finns här än så jag tror jag får nöja mig med att se lucia på tv.
Varje år tar jag fram minnen från när barnen var små och detta är sönernas alster från dagistiden. Dom tycker det är så pinsamt och jag älskar mina stjärngossar wub.gif
[attachment=66674:074___Ko...480x360_.jpg]


Ursöta är dom! Och vänta du tills dina barn får egna barn då vill dom säkert ha tillbaka dom !
Eva i Skåne
Det får dom ju inte unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon