Maria i Helsingborg
Vilken lättnad - Risentas påsar kan jag leva utan. Värre hade det varit med Impecta, Weibulls eller Hammenhögs! biggrin.gif

Djur på lur.......
MRLINDELL
Jag köpte en paprika med 5 st fröer för 17 sek, visst kan man bli störd .. räcker till 5-10 plantor står det på förpackningen. F1-hybrid så klart, ett sätt att få bra betalt utan att snart göra något. Man får vara glad så länge det finns frön i påsarna.
Tesa
Maria, alltså...din kossa!!!!!! Jag bara ääälskar den wub.gif wub.gif wub.gif
den gör mig så GLAAAAD
laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Phu! Mina påsar var av märket Santa Maria biggrin.gif
och där syntes inga spindlar smile.gif
Maria i Helsingborg
laugh.gif Tänk, jag trodde första att det var MIG du kallade kossa, Tesa! laugh.gif

Vad bra att du blir glad.......jag funderade själv på om den inte är lite väl stor och flaxig och kanske stör folk som läser inlägg.
Betty
I vanliga fall brukar jag i alla fall tycka att det är störande med stora rörliga bilder under inläggen, men inte i detta fallet - kossan är ju bara för söt! biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Tack, Betty...... smile.gif
Då får hon hänga med ett tag till.

Sov så gott, alla, önskar jag (och) kossan sleep.gif
Virgo
CITAT (Tesa @ 09-03-2004, 21:59)
Maria, alltså...din kossa!!!!!! Jag bara ääälskar den wub.gif wub.gif wub.gif
den gör mig så GLAAAAD
laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Oh jag får epileptiska anfall av alla hoppande, dansande och studsande animationer.

sad.gif wacko.gif
Maria i Helsingborg
Kanske bäst att släppa ut kossan på grönbete.......
Jag hoppas att jag bidragit till att göra din dag "lättare" Virgo - nu får du göra din del! wink.gif
petrea
Hej!

Själv hade jag stendött om jag hade öppnat den påsen!! ohmy.gif unsure.gif
Är verkligen livrädd för de små djuren...

Ja, jag vet... ibland är det svårt att arbeta i trädgården och växthuset där dessa små odjur älskar att vara...

blink.gif laugh.gif tongue.gif

Appropå kossan...den är såååå söt, stör mig verkligen inte på sånt...tycker att det är lite kul!! laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif

Petra
Heja FBK!!!
Gunvor Nilsson
CITAT (Maria i Helsingborg @ 09-03-2004, 22:48)
laugh.gif   Tänk, jag trodde första att det var MIG du kallade kossa, Tesa! laugh.gif

Ja det trodde jag också för jag ser då ingen flaxande kossa!
/Gunvor
Virgo
CITAT (Maria i Helsingborg @ 10-03-2004, 08:19)
Kanske bäst att släppa ut kossan på grönbete.......
Jag hoppas att jag bidragit till att göra din dag "lättare" Virgo - nu får du göra din del! wink.gif

tack!

Jag ska alltid vara snäll mot dig! wub.gif
Tesa
jag saknar henne redan... sad.gif huh.gif sad.gif sad.gif unsure.gif sad.gif

...nu kommer ju alla tro att det VAR dig jag kallade kossa, Maria... :blink:tänk på mitt rykte...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon