Motti
Hemskt det var att gå upp på morgonen sätta på Tv:n och höra att Stefan Lifv omkommit i en flygolycka och hela hans lag Loccomotiv förutom två som är allvarligt skadade .Stefan lämnar fru och två små grabbar i sorg och saknad .Stefan var en stor karaktär i HV 71 och älskad av många här i Jönköping med omnejd .Så onödigt .
Gossen Ruda
Instämmer i det tragiska. Däremot var han inte känd av mig men så är jag knappast något hockeyfan. Man får vara modig om man skall ta flyget i Ryssland.
Motti
Fick just veta att hans fru och barn inte hunnit flytta till Ryssland och tack och lov för det !nu har de alla föräldrar släkt och vänner som kan stötta dom i sorgen här hemma !vore ju hemskt om hon hade suttit ensam i Ryssland med två små pojkar utan släkt och vänner och HV spelare.
På tal om att flyga i Ryssland!var inne i vår tobaksaffär i dag då berättade ägaren att han och hans flickvän var i Ryssland för ett par år sedan och skulle flyga till Minsk !när de klev ombord tydligen lite oannmälda såg de flygvärdinor plus flygkapptenerna stå och snappsa i kockpitt ?Men frågade jag ?klev ni inte av planet då¨?nä vi hade inget att välja på vi var tvungna att åka med om vi skulle hinna till andra flyg och därmed hem till Sverige !Låter ju för fan inte klokt att det är okej att stå och dricka snapps när man har annsvar för så många hundra människoliv sad.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 08-09-2011, 23:52) *
kockpitt


rotfl.gif Förlåt Motti, Jag vet att det är fel att skratta i en sådan här tråd, men ibland stavar du fel så det blir riktigt roligt! Förlåt!


Ja somliga blir hårt drabbade här i livet.
Fruktansvärt att bli lämnad ensam med två små barn och hemskt för familj och vänner.
Sedan tror jag att det inte bara är i Ryssland som flygpersonal varit spritpåverkade.
Motti
Ibland skriver jag så snabbt att jag glömmer mig !ska väl vara Cockpit tror jag !äsh skit samma förstår att du blev full i skratt .Tror inte Stefan Livf skulle misstyckt heller han hade massor av humor i sig rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 09-09-2011, 00:30) *
Ibland skriver jag så snabbt att jag glömmer mig !ska väl vara Cockpit tror jag !äsh skit samma förstår att du blev full i skratt .Tror inte Stefan Livf skulle misstyckt heller han hade massor av humor i sig rolleyes.gif


tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon