Full version: Vägg i vägg
La Fleur
Hej!

Jag har beställt fröer från Vägg i Vägg. När dom kom fick jag inte alla påsar jag betalat för och en sort va förväxlad med den jag skulle ha. Jag ringde då och sa att jag saknade fröer samt att jag fått fel. Hon bad då om ursäkt och sa att hon postar resten plus den som förväxlats samma dag. Nu har det gått en tid och jag har inte fått några fröer. Väntar tills på torsdag. Kommer de inte då får jag ringa igen. g.gif

Det är första gången jag beställer därifrån och jag börjar bli lite misstänksam. Någon mer som haft problem eller kanske har positiva erfarenheter därifrån?
Margith
Jag har ingen egen erfarenhet, men jag mindes att jag läst nåt om det företaget här på Odla.
Den här tråden hittade jag vid en första sökning:

Vägg i vägg

Det är mycket möjligt att det finns fler...
Crazy4Flowers
Jag har bara possetiva saker att säga, handlar där varje år och plantorna brukar bli fina, har inte handlat så mycket frö men det jag har köpt har stämt och grott.
La Fleur
Det va som f**n. Läste hela länkade tråden. Vill inte starta en ny. Känns som om det mesta diskuterades där. Synd jag inte hittade den innan jag beställde. Eller såg de 105 negativa omdömena från Tradera :/ Jaja, jag ska ha mina fröer eller pengar tillbaka. Så enkelt är det. Mig lurar man inte. Kanske har Irina tagit sig vatten över huvudet om hon nu inte hinner med att skicka det hon ska. Men då kanske man inte ska ha både onlineshop o massa auktioner på Tradera. Bara en liten tanke. Men som sagt, jag avvaktar lite till för än har det inte gått allt för lång tid. Tyckte mest bara det va konstigt att få så himla fel saker o sen bli lovad rätt leverans med en gång utan att få det smile.gif
Crazy4Flowers
Jag brukar hämta mina plantor, hon är jättetrevlig, tycker du ska ringa igen om det inte har kommit något, plantorna brukar vara fina, eller bli fina med tiden.
La Fleur
CITAT (Crazy4Flowers @ 11-05-2011, 15:55) *
Jag brukar hämta mina plantor, hon är jättetrevlig, tycker du ska ringa igen om det inte har kommit något, plantorna brukar vara fina, eller bli fina med tiden.


Jo jag skrev ju det att har de inte kommit imorgon så får jag ringa igen. Har ju ringt henne o då skulle hon posta samma dag. Man ska inte behöva tjata för att få saker man betalat för. Det är sin sak om de inte finns i lager osv. Men då får man ju säga det. Och har man långa leveranser borde man skriva det också.
La Fleur
Nehepp, inga frön med posten idag heller. Har sagt till den där Irina eller vad hon heter att hon har till på onsdag att skicka fröerna annars ska jag ha mina pengar åter på kontot. Jag stör mig enormt mycket på såna som lovar att rätta till deras fel o sen bara skiter i en! Gah! Aldrig mera vägg i vägg. Orkar inte ringa henne mer. Har ringt men det hjälper ju fan inte.
La Fleur
Fortfarande varken fröer eller pengar. Vet inte vad jag ska göra nu. Ska man bara skita i det? Det är bara två fröpåsar hon blåst mig på, men det stör mig! Jag verkar ju inte vara ensam om att ha blivit blåst. Synd att såna som hon tillåts driva företag o auktionera på Tradera.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon