Full version: Vinterträdgård
*Boråstjej*
Jag har länge drömt om en vinterträdgård. Finns det någon mer som drömmer om detta så kan vi drömma tillsammans. Kanske finns det också någon som redan har en och kan berätta hur det är?

Boråstjej
Evin
Jag drömmer med dig....
Tittiluringen
sleep.gif dröööömmer......

T-luringen wub.gif
Sylvia
Drömmer också...gärna en sådan där träsak i engelsk stil, med lite värme så man kan vara där även under vintern...och ha en bra plats att förvara exotiska växter i!
Tesa
drömmer också och planerar för hur jag skall kunna kombinera grovingång, tvättstuga och vinterträdgård för då kanske det blir av.... eller om jag får enbart grovingång/tvättstuga så blir min veranda vinterträdgård istället.... hmmm wink.gif nåt måste jag ju kunna lura till mej iallafall tongue.gif
kerstin z5-6
har drömt i flera år men fick äntligen möjlighet i fjol-Den är inte färdig på långa vägar men en hel del
Finns i mitt album Vinterträdgård
har 14-18 + där nu.
En ros har satt igång
+ massor av frösådder förstås smile.gif
Hans i Mälardalen
Jag har drömt om det sedan jag fick veta vad det innebar. Det verkar helt underbart att kunna inreda med växter, en ombonad miljö där man kan sitta och bara njuta i fulla drag! wub.gif biggrin.gif

MvH
Virgo
CITAT
Jag har länge drömt om en vinterträdgård. Finns det någon mer som drömmer om detta så kan vi drömma tillsammans


ojojoj ohmy.gif Det skulle vart för 30 år sedan!
Men nu drömmer jag bara om sommaren! rolleyes.gif
Blomstersmurfen
Finns det någon på detta forum som inte skulle vilja ha en vinterträdgård??? Jag drömmer och drömmer och undrar om jag någon gång i framtiden kommer att kunna förverkliga drömmen också... wub.gif
Ingrid på Västkusten
Jag drömemr med å har drömt i över tio år - snart står det klart......jag med. Det är under målning nu - fattas lister å foder och inkoppling av lampor. Sedan återstår inklädning av en stycke gammel ex utomhustrappa i betong som numer bor inomhus ;-)

Hälsar Ingrid
Iza
Här är en till som drömmer och får göra det ett bra tag till, eftersom jag la pengarna på en thailandsresa över julen med familjen. En toppen resa men inte så mycket blommor där som jag hade trott. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon