Full version: Odla app
Gåsis
En odla app skulle jag önska att man tar fram. Det borde vara några här som använder telefonen att läsa odla på. Finns det fler än jag som har det önskemålet?

/Åsa
Gossen Ruda
Först undrade jag vad app var för växt man kunde odla men efter en stund ramlade polletten ner. Inget för min del dock, det finns nog inga appar till min Nokia 5110. biggrin.gif
mojan
Jaa! Vill gärna ha en app.
Gåsis
Ja, då var vi två. Undrar om den lilla listan räcker för att få en dunno.gif
ilPadrino
Count me in!! smile.gif
grycken
Jag vill också ha en app, till iPhone.
Bettis
En till mig också tack tummenupp.gif
mimella
Jag med!!!!!
Malin_MeL
jag med, fast till andriod
Meriona
Jösses vad korkad jag måste vara, jag undrade vad nu "app" var för nåt som ni tänkte börja odla.... duh.gif
Gåsis
Jag kanske inte odlar appar, men jag hoppas jag sått ett frö tummenupp.gif

/Åsa
Meriona
Touché Åsa! bravo.gif
anne-li i olofstorp
CITAT (Gåsis @ 27-04-2011, 20:01) *
Jag kanske inte odlar appar, men jag hoppas jag sått ett frö tummenupp.gif

/Åsa



tummenupp.gif
Jag också!!!!
Myosotis
Jag fattar fortfarande inte, men det gör inget, jag vill inte förstå... wink.gif
Gåsis
Du behöver inte vilja, det räcker så bra att du puttar tråden lite för oss som är intresserade tummenupp.gif Tack!
Garden bliss
Jag skulle också vilja ha en.
Gossen Ruda
Förlåt en fråga från en närmast analfabet i sammanhanget som bara använder sig mobiltelefon för telefonsamtal, vad skulle en Odlaapp tillföra mänskligheten? Hur används den och till vad?
Gåsis
Den tillför inte mänskligheten ett enda dugg rolleyes.gif Men om man som jag är lite lat tex kan det vara gott att ligga i sängen och kolla odla, eller kunna kika in här när jag är i stugan och inte har datorn på hela sommaren. Det går att surfa in på sidan men det är enklare att läsa sidor som är i appform. Dom blir som mer anpassade till telefonens display eller hur man ska förklara. Men utan tvekan går det leva utan en sån!

/Åsa
Klint
Jag är för! är nybliven ägare till en htc efter en missöde med min gamla telefon så jag tar gärna emot användningstips oxå!!
Anma
Jag som blivit med androidmobil (Samsung Galaxy mini) vill gärna ha en Odla-app. biggrin.gif
Pappa Piraten
Pratar vi om en app enbart för forumet eller en app för hela klabbet så att säga?
I vilket fall som så är jag också på. Jag är mest intresserad av forumet dock.
Ni medlemmar här är bra mycket mer intressanta än vilka blommor som blommar var och när. rolleyes.gif
Klint
CITAT (Pappa Piraten @ 08-06-2011, 00:02) *
.Ni medlemmar här är bra mycket mer intressanta än vilka blommor som blommar var och när. rolleyes.gif

giggle.gif
gnon49
Kan det verkligen ge något att surfa med en liten mobilskärm? Jaja det kallas framsteg laugh.gif Vi gillar inte övervakningssamhället men laddar gärna ner appar i parti o minut. Apple har väl redan ett ett övervakningsprogram installerat i sina smarta mobiler. Jag vill ha en så stor skärm som möjligt för att känna mig bekväm när jag surfar. Men det är jag det.
4:an
Jag vill gärna ha en app....! tummenupp.gif
MissLeia
Jag också! Tänk en smidig app som man kan ligga ute vid rabatten, vinglas i näven i en solstol och kunna avverka en massa saker på löpande band, på plats. Vilket drömscenario!
NilaM
Jag med!
Så kan man sitta på jobbet när det är lugnt och få bort lite av tankarna på att man hellre vill vara hos sina krukor än på jobbet en kväll med 18 plusgrader biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon