Motti
Jag upplevde som att det var mycket krimskrams på trädgårdsmässan hörde andra som tyckte lika dant.Jag blev lite besviken för vi trodde det skulle finnas många fler Växthusutställare och mer Trädgårdsmöbler Balkonglådor förslag på att bygga trädgårdsland tex med torvblock sten mm.Det fanns en del som tex trädgårdsportaler "fågelburar" som jag säger eller Pergolor men det mesta var ju svindyrt . Willab Garden deras växthus låg på över 40,000,ingen sålde riktiga blomlådor till fönster tex inga markiser ingen som sålde trädgårdmöbler ,jo men då var det special handgjort och väldigt dyrt och bräckligt.Våra vänner som vi var där med sa att det var dåligt i år inte alls vad dom förvänntat sig och dom har varit där flera år i rad.Såg föresten de här "Kottetrollen"dom säljer de på ÖB 70 kr billigare här,och så trodde jag att det skulle finnas smådammar till trädgården och mer trädgårdstomtar ja mer till trädgården över huvud taget än vad som fanns.Men växter fanns det i alla fall frön och sättpotatis smile.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Jo mässan var ganska dålig iår tycker jag och lite mer fantasi kan väl utställarna ha, alla vill väl inte ha pelargoner.
herkules
jag tycker att det var en bra mässa, vill man bara ha växter så kan man ju åka till en handelsträdgård.
AndersKbg
Hur många mässtrådar får plats på odla?
Red Top
Hur många som helst förmodligen. smile.gif

Men de hör kanske mer hemma under 'Resor och Evenemang', eller 'Småprat om trädgård' i Trädgårdsforum, än här i Småprat, Prat i största allmänhet. Ej trädgårdrelaterat! wink.gif
*Stintan*
CITAT (AndersKbg @ 28-03-2011, 09:53) *
Hur många mässtrådar får plats på odla?


Det är väl trådarna som gör forumet flirting.gif
Vippan
Mycket krims krams ja det kan jag hålla med om,var på Mässan i går Söndag och det var en besvikelse.Jag köpte en chili planta upptäckte när jag kom hem att den hade löss så jag kastade den thumbdown.gif .Pelargoner pelargoner och det är inte min favorit blomma.Jag köpte däremot en jättesnygg regnkappa endast 1495:- med mässrabatt på 2oo:- hmm jättebilligt.
Aqvakul
Jag tycker det är för mycket "krimskrams" på alla mässor, därför så avstår jag helst. Däremot hade jag gärna träffat kompisar från Odla...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon