Full version: mina lärare
Ljusalfheim
nu har jag lämnat the lord of the rings och övergått till matrix istället biggrin.gif

här är min idrottslärare. rolleyes.gif

och matteläraren tongue.gif
blink.gif
vickeva
Fräckt!!
Visar du lärarna detta eller är det en hemlis?
Ljusalfheim
jag har visat dem tongue.gif och det blev en stor hit hos båda wub.gif
de andra lärarna jag har är lite svårare att fånga på kort blink.gif men jag planerar att trixa med dem också sleep.gif
Kerstin E
Suveränt bra!

Jag kom att tänka på en liknande grej som jag och en kollega gjorde på mitt första jobb, den krävde en del planering och pyssel men blev riktigt uppskattad. Vi jobbade då på ett företag med något hundratal anställda och fick hjälp av personalchefen att ta in fotografier på cheferna och diverse anställda, givetvis utan att avslöja det verkliga ändamålet med korten. Sedan tecknade och målade vi en bakgrund till en julkrubba (detta utspelade sig alltså i december) och förberedde drygt 24 "gubbar" (vise män, får, herdar och så vidare, även en åsna vilket var lite känsligt...) som vi sedan pusslade ihop med lämpligt kort. Varje morgon klistrades minst en ny figur upp och det blev till slut en ganska nervös väntan för de som visste med sig att de var kvar. Som tur var hade vi chefer med sinne för humor, annars hade det kanske inte varit att rekommendera på sitt första jobb.... biggrin.gif
Annelie
Man brukar säga att det är svårt att slå sig själv på fingrarna - och efter din Lord of the Oil plansch så måste jag nog säga att dessa inte håller samma mått! rolleyes.gif

Lite oproportionerligt mellan huvud och kroppar på båda, men annars helt ok. Visst är det skojsigt att manipulera bilder! smile.gif
pejori
urfräckt biggrin.gif skulle vilja kunna sånt jag med sad.gif sad.gif sad.gif
abborrmaster
jag gjorde ett arbete med politiker som kungfuhjältar på samma sätt i sammhällskunskap.

Betyget var dock sådär.

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon