Full version: SeniorNet
Bengt i Särö
Jag bara undrar om det är någon som är med i SeniorNet och vad ni tycker om densamma.
*Stintan*
Nej och det av samma anledning som jag ratar pensionärsföreningar. Jag föredrar helt enkelt att umgås med människor i olika åldrar både på nätet och IRL. Förstår inte varför man ska bunta ihop folk efter ålder.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Min sambo och jag är med.

Sambon gick med först eftersom han sökte en kurs i släktforskning och dom hade en grundkurs.

Året därpå gick jag en kurs i bildbehandling och sedan en kurs, när datorn krånglar.

Vi tycker det är bra

Stintan det är ingen pensionärsförening utan dom tillhandahar datorkurser för folk över 55......

Elisabeth
*Stintan*
Sa inte att det var en pensionärsförening heller flirting.gif Finns säkert dom som har utbyte av SeniorNet.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Stintan även om man känner sig ung, pigg och på alerten så finns det skillnader mellan 20 åringar och 50-60 åringar och deras inlärningsförmåga, även om du inte vill se det.

Även hos seniornet får man verkligen anstränga sig och inte tro att det är några gamla soffpotais. Läraren, även han/hon över 55, är ju i regl proffs. Dom flesta deltagarna vet vad det handlar om.

Bengt jag vet inte om du tänker gå i Kungsbacka eller i Göteborg. I Göteborg finns det några lärare som är bra.

När min sambo anmälda sig, hade han nog också lite föruppfattade meningarna. Men han ville lära sig lite om släktforskning och alla dessa program. Och det gjorde han.

Sen vågade jag med, hade ju innan des gått på ABF

Jag kan bara säga att det var positiv

Elisabeth

*Stintan*
Men snälla Elisabeth lägg inte ord i min mun jag inte sagt utan läs vad jag skrev istället. Vadå vill se?? Känner mig inte ett dugg ung eller alert men är någotsånär pigg i huvudet vad nu det har med saken att göra. Jag sa bara att det inte var min grej men att det säkert kan passa andra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon