Full version: Mappar i Hotmail
Alba
I hotmail kan man ju skapa egna mappar som då visas i vänsterkanten.
Men hur gör man för att ta bort mappar. Tidigare fanns det en rubrik hantera mappar men den finns inte med längre bara ny mapp finns.

Tillägg

Har nu letat säkert 1 tim och precis när jag har frågat hittar jag det....typiskt.
Vid mappar finns som en sol som syns då man för musen över ordet mappar och där man ska trycka på - så enkelt var det.
*Stintan*
Högerklicka på mappen så står det ta bort hos mig iallafall.
Alba
Det finns inte hos mig när jag högerklickar på mappen.
*Stintan*
så synd då vet jag inte dunno.gif
Alba
CITAT (*Stintan* @ 17-03-2011, 19:30) *
så synd då vet jag inte dunno.gif

Jag gjorde ett tillägg i min fråga där jag skrev att jag löst problemet. Du kanske missade sista raderna.

Jag har frågat förut om problem i Hotmail och då upptäckte vi att vi inte har samma Hotmail.
Hur det går till fattar jag inte .........men det är inte nödvändigt. Jag trodde ju att alla har lika Hotmail.
skånepåg
Hehe var tvungen att kolla jag med, jag har med det kugghjulet sen hantera mappar ^^
*Stintan*
Missade det såklart o får väl skylla på minnet att jag svarade wink.gif
Alba
CITAT (skånepåg @ 17-03-2011, 19:37) *
Hehe var tvungen att kolla jag med, jag har med det kugghjulet sen hantera mappar ^^


Kan du högerklicka som Stintan säger och se "ta bort" ?
skånepåg
CITAT (Alba @ 17-03-2011, 19:44) *
Kan du högerklicka som Stintan säger och se "ta bort" ?

Nej testade det först =/
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon