Fialotta
Hej alla!
Jahaja...nu kom snön efter jul, det blev skotta idag, men
attans vackert är det i alla fall rolleyes.gif

Ha en bra dag alla wub.gif
Ta det försiktigt på vägarna!
alex
Hur mycket snö har ni? Jag har väl ca 15 cm snö.
yla
jaa jag tänkte nästan visa en bild på snöyran,men den tror jag att jag lägger på min site istället för jag tror att vi i nästan hela sverige har snö nu eller har jag fel? visst är det underbart med snö,jag ska klä på mej o knalla ut i de där vita tyvärr så är det inte mer än några centimeter men det känns bra nu har blommorna fått sitt täcke ,o jag hoppas min lilla tussilago kan stå för solen idag,för nu e de inte långt kvar till vår..........kram på er alla o jag säger som föregående KÖR LUGNT
Fialotta
CITAT (alex @ 29-12-2002, 11:35)
Hur mycket snö har ni? Jag har väl ca 15 cm snö.

Skulle tippa 25 cm på sina ställen här,
men här i skärgården blåser det från sjön (nordan)
så det blir drivor och alldeles grönt på vissa områden...med andra ord oregelbundet täcke!

Men snyggt och städat ser det ut i alla fall!
rolleyes.gif rolleyes.gif
Fialotta
Oldwolfie!

Vilken härlig sol....Tack! wub.gif
agneta
visst är det vackert med snö. Har varit och köpt mera talgbollar till fåglarna.
Det är lite av terapi och sitta vid köksfönstert och studera fåglarna.
Ha en bra dag.
Agneta wub.gif
Inga från Närke
Jo här har det oxå snöat i Närke.
Vi har varit ute gubben och jag 2 ggr och skottat så det inte blir så mycket tills imorgon när vi ska ut.
Gubben ska till jobbet, cyklar så det blir lite besvärligt om snöplogen inte hinnit ut men han är van.
Jag är ledig från jobbet men ska till tandläkaren och ta bort stygn, sedan till jobbet en liten stund. Men jag åker bil.
När det är i slutet på året så skall allt vara rent på skrivbordet det som gäller ekonomibiten och det lär ha kommit några fakturor dessa dagar som måste knappas in. Men sedan är vi lediga till den 7 januari. Skönt.
Gott slut och Ett Gott Nytt År på er alla utifall jag inte skriver något mera i år.
Eva i Skåne
Tyvärr har vi ingen snö i Skåne, men jag hoppas det kommer här också. Temperaturen har precis dragit sig ner mot nollan och kallare ska de ju bli i hela landet, så oavsett snö så lär även vi skåningar slippa sörja och slask till nyår.

Gott Nytt År till er alla
från Eva
alex
Ja, det har kommit en del till sen det förra "brevet" som jag skrev. Nu är det väl 25-30cm snö här. Gott nytt år på er!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon