Full version: Solsken
ogräset
Hejsan!

Idag har det varit underbart väder, solsken och värme. Snön är snart borta, växterna kommer fram. I morgon skall jag kolla hur julrosorna mår. Isen börjar smälta på dammen, undrar vad som har hänt under isen.
I morgon kanske det blir en tur Blomsterlandet, lite blommor på trappen vore inte helt fel. Ha en lika underbar dag i morgon som idag.
Mvh Birgitta
Iren
Ja, det tackar vi för! Fick faktiskt ut ett par penseer idag och det känns ju lite vår. Kan det fortsätta så här så är jag tacksam tummenupp.gif
Peztis
Idag var det 4-5 grader och jag satt en stund på förstukvisten med näsan mot solen. Strax innan hade jag hackat loss sonens cykel samt weber-grillen från snömassorna från taket.

Det lär nog dröja ett tag innan man kan ta fram utemöblerna i alla fall, för där de ska stå är det minst en meter hårdpackad snö och is som ska smälta bort först...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon