ingrid fuxwall
Har målat, slipat och målat om i flera månader och i morgon kommer snickaren och lägger nytt golv i stora rummet - sedan kan TVn få flytta tillbaka, den trivs inte så bra i hallen

Men först måste jag skura golvet, ha en trevlig kväll och bor Ni nära så kom gärna hit och hjälp mig
Peztis
Puh!

Tur att man inte bor nära! Nu slipper man dåligt samvete. biggrin.gif

Grattis till ditt nya golv! Vad du ska få njuta nu i jul med renovering och tv:n på rätt plats!
malcolm
Vad blir det för sorts golv?
Inga från Närke
CITAT (ingrid fuxwall @ 12-12-2010, 20:16) *
Men först måste jag skura golvet, ha en trevlig kväll och bor Ni nära så kom gärna hit och hjälp mig


Raderat första meningen i din tråd.

Varför ska du skura golvet när du ska lägga dit nytt? Det är väl en onödig punkt, räcker väl med damsugning om du ska lägga det nya uppe på det gamla eller?
Lycka till och grattis till julfint.
Vi skulle också behöva slipa alla våra golv med det känns för jobbigt.
malcolm
CITAT (ingrid fuxwall @ 12-12-2010, 20:16) *
Men först måste jag skura golvet, ha en trevlig kväll och bor Ni nära så kom gärna hit och hjälp mig

Visste jag var du bodde så...
ingrid fuxwall
CITAT (Inga från Närke @ 13-12-2010, 17:33) *
Raderat första meningen i din tråd.

Varför ska du skura golvet när du ska lägga dit nytt? Det är väl en onödig punkt, räcker väl med damsugning om du ska lägga det nya uppe på det gamla eller?
Lycka till och grattis till julfint.
Vi skulle också behöva slipa alla våra golv med det känns för jobbigt.

Nu vet jag att det var onödigt men i går kväll kändes det väldigt viktigt. Damsugaren tar ju inte allt så jag fick för mig att jag var tvungen att knäskura golvet så att allt försvann, så att det nya golvet blev plant eller något liknande.

En supertrevlig snickare är det och när vi åt lunch berättade han om sina äventyr som soldat i Afganistan. När vi äter i morgon får han berätta om äventyren i Kosovo - tänk om man varit ung!

CITAT (malcolm @ 13-12-2010, 17:36) *
Visste jag var du bodde så...

Tack!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon