Full version: Jiffybriketter?
pimpim
Är det någon här som vet var man kan få tag på jiffybriketter? Har frågat på flera ställen nu utan resultat.

Pia
renate
Här finns dem i Konsum,där fröstället står!Kolla där eller Landmännen(Granngården).
pimpim
Tack Renate, ska kolla Granngården. Det tänkte jag inte på. Har kollat blomsteraffärer, ica och konsum här men det finns inte. Tycker att det är underligt för det är ju ganska vanligt ändå.

Pia
evarina
Vad är det för skillnad på dessa och vanliga såbriketter?
/E
renate
CITAT (evarina @ 05-02-2004, 15:34)
Vad är det för skillnad på dessa och vanliga såbriketter?
/E

Ingen så vitt jag vet,det är samma sak./Renate
Ina
Jag har sett torvbriketter i "lösvikt" på Blomsterlandet i Lockryd utanför Borås... men jag vet ju inte om det hör till deras ordinarie sortiment så det finns i deras andra butiker...
evarina
De har på Plantagen om du har en sådan inärheten, finns på Coopforum här i Uppsala (och borde således finnas på fler "coopar"), Lord Nelson har i sitt sortiment (men där heter de Torvbriketter).
eva-louise, S-Halland
Vet ni vad tillverkaren, eller försäljaren heter. Skulle vilja göra en direkt beställning, läste i AoT forumet om låder med 1000 st. Frågade där men inget svar. mvh Eva-Louise
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon