Full version: ÅÅÅååh!
Unn
Varför finns det inga trädgårdsmässor här nere i skåne...Eller har jag bara missat nåt? Mmm...det är klart, "hus och hem" eller vad den heter i Malmö är väl snart, men jag vill ju gå på en "riktig"!!! Tänkte att någon här kanske känner till något liknande Älvsjö i Köpenhamnstrakten?

Frågar Unn längtande
kerstin z5-6
men Unn ,kan jag åka 80 mil kan väl du ta 40 laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det går väl både bra bussar o tåg laugh.gif laugh.gif
Kom till älvsjö vettja , man behöver en paus i vardagen den tiden smile.gif
Vi ses
K
Unn
Hmm..ja, det hade verkligen varit kul...men mannen,pengarna,tiden....å det...
NÄSTA år, då SKA jag åka
smile.gif
Unn
Förresten, verkligen ingen som vet något om danska trädgårdsmässor?

Unn långt från svenska trädgårdshändelser (tycks det)
renate
Det finns faktisk en trädgårdsmässa här nere,kanske inte som Älvsjömässan men ändå.
Trädgårsmässan på Vapnö Gods 23-25 april,det ligger utanfö Halmstad inte så långt ifrån Skåne,jag tror jag ska åkar dit.Tycker med att Älvsjömässan är lite för långt när man inte har bil.I Skåne finns det väl en hel del att titta på.Trädgårdsrundan på våren tex.med mycket mera,här i inlandet finns änno mindre,man måste tar sig dit där det händer något,samåker tex.
Renate
kerstin z5-6
men visst är det trädgårdsmässa i M almö -lite senare i maj ? ....
Umeå östersund har ju de med ---
Unn
Jo men malmömässan känns inte så himla stor, den är ihopslagen med bubbelbadkar, limbalkar, stuprännor och andra MartinTimellföreteelser å trädgården är bara en "sidoavdelning". så var det åtminstone sist jag var där för ett par år sedan.
Renate - tack för tipset, jag kommer ändå att ha vägarna på det hållet någongång då, så kanske jag tar mig en titt där!
unn
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon