Full version: Tacksamhetstråd
vildvittra
vad är en dag utan lite tacksamhet?
det kan vara stort
eller smått DU avgör det, och ännu bättre-du kanske kan dela med dig
så att vi kan vara tacksamma åt varandra smile.gif

i en sådan mörk årstid, låt oss mota bort mörkret med värme glädje och ljus!

seså, var inte blyga!

jag börjar med dagens tacksamhet

"att vi vann budgivningen, och har om allting går bra snart en ny fin lägenhet att fixa i"

vad är du tacksam för??
/Nina
Klint
jag är mest tacksam för just nu Min son min sambo min mamma och jag själv är friska och har det bra ihop smiley_small_hug.gif
Meriona
Förutom att vara tacksam för att mina nära och kära mår bra eller åtminstone hyfsat så är jag väldigt väldigt tacksam för att jag har två superduperälskvärda väninnor som ställer upp i alla oväder. wub.gif
Cacki
Jag är tacksam för att bilen startade i morse. Den kan vara lite si och så med det när det är kaaaallt ute.
evaisa
För fem sansevieriafrön som kom i ett brev från Warzawa. Det är underbart att få skott från vänner.



silos
Jag är mycket mycket tacksam för mina barn och barnbarn
för att jag har 4 underbara hundar
för att jag kan gå ut på mina egna ben
för att jag kan äta mig mätt
för att jag har ett varmt hem
för mina kläder och skor
för min kreativitet
för vintern och snön
internett
telefon
mina grannar
staden
etc.......

Och FRAMFÖR ALLT är jag tacksam för att Jesus älskar mig!
smiley_small_hug.gif
Malvia
Tacksam för att vattnet som frös i går morse hade tinat i går e.m. (med lite värmehjälp)
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Malvia @ 02-12-2010, 13:03) *
Tacksam för att vattnet som frös i går morse hade tinat i går e.m. (med lite värmehjälp)


Malvia sånt kan man verkligen vara tacksam för/över
Eva-Helene
Jag är oändligt tacksam för att jag träffade min make! wub.gif Och att han står ut med mig och låter mig vara den jag är wub.gif
Aqvakul
Jag är tacksam över att jag lever i ett lyckligt förhållande och har två barn som funnit sig väl tillrätta i livet. Särskilt gläds jag åt mina två små barnbarn.
gnon49
Främst är jag nog tacksam för att jag bor i ett land som är förskonat från så mycket som drabbar stora delar av vår jord i form av krig, svält, terror, naturkatastrofer mm.
vildvittra
jag är tacksam över att jag har ett arbete jag trivs med
och för att det var en otroligt vacker dag! frost är ljuvligt smile.gif
Uggi
Jag är tacksam över att jag fortfarande känner mig i någorlunda form då jag snart skall fylla 77 år.
netha
Tacksam för jättemycket ... skrev en gång en dikt om just tacksamhet.
Livet är något jag är tacksam för varje dag.smile.gif
Biggan_
Det är mycket man har att vara tacksam över, och ofta tar man saker för givet.
Jan Lindgren
Hej!
Det finns så mycket att vara tacksam för att jag inte kan skriva allt. Det absolut bästa som hänt mig i livet var när jag som 17-åring blev tillsammans med en tjej. I sommar har vi varit tillsammans i 50 år. Jag har hela denna tiden varit förvånad och glad att hon vill dela sitt liv med en tokig nörd. Hon accepterar mina konstiga projekt och ställer alltid upp som bollplank. En otrolig kvinna!
MVH
Jan Lindgren
vildvittra
varje dag sker mirakel och varje dag har ett tacksamhetskorn

idag är jag tacksam för att det var så varmt och att det snöade smile.gif
samot1
För att jag finns till.
vildvittra
idag är jag tacksam för att jag har en sån snäll och fin sambo
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon