Aqvakul
Stockholms polismästare sen sju år tillbaka visade upp sidor som jag aldrig väntat mig. Med en tuff bakgrund i förorten och ung ensamstående mamma utan utbildning har hon gjort en fantastisk karriär inom den mest manliga av alla manliga världar. Jag imponerades av hennes starka patos för de svaga, såväl människor sonm djur, hennes integritet och positiva utstrålning. Dessutom är hon en fantastiskt gott föredöme för unga kvinnor.

Meriona
Jag såg inte programmet men däremot har jag hört ett radioprogram där hon letade råttor i Stockholmsnatten. Hon är tydligen en större rått-älskare än jag till och med och det vill inte säga lite. smile.gif
Huggorm
Jag såg inte heller programmet, men man minns ju henne från ett antal presskonferenser där hon ibland sett lite pressad ut av journalisternas frågor. Hon måste verkligen vara stark för att ha nått sin position och dessutom lyckats behålla den med huvudet högt i flera år
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 19-11-2010, 19:18) *
Stockholms polismästare sen sju år tillbaka visade upp sidor som jag aldrig väntat mig. Med en tuff bakgrund i förorten och ung ensamstående mamma utan utbildning har hon gjort en fantastisk karriär inom den mest manliga av alla manliga världar. Jag imponerades av hennes starka patos för de svaga, såväl människor sonm djur, hennes integritet och positiva utstrålning. Dessutom är hon en fantastiskt gott föredöme för unga kvinnor.


Ja, imponerande, men självklart hade hon inte kommit så långt om det inte funnits en hel del bakom pannbenet.
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 19-11-2010, 19:39) *
Ja, imponerande, men självklart hade hon inte kommit så långt om det inte funnits en hel del bakom pannbenet.

Ja, men jag är mest imponerad över hennes positiva, naturliga och empatiska beslutsamhet..
netha
Imponerades av henne ikväll ... har också gjort det vid tidigare tillfällen. tummenupp.gif

En person som besitter så många goda egenskaper och så stor kunskap. wub.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 19-11-2010, 19:48) *
Ja, men jag är mest imponerad över hennes positiva, naturliga och empatiska beslutsamhet..


Ja det ingick i det jag menade var imponerande. flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon