Full version: grarghh
Fny
shy.gif ohmy.gif blush.gif bravo.gif yahoo.gif wacko.gif crazy.gif ninja.gif blink.gif sweatingbullets.gif giggle.gif unsure.gif -fear-.gif sweatingbullets.gif

...nervös...

Aqvakul
ev. jobb på G?
theseraphim
Exakt vad ska du göra eller gjort giggle.gif
Fny
aaaaa.... ska möta familj som jag eventuellt blir PA hos... förstår inte var nervositeten kom ifrån?
*Stintan*
Det går säkert bra kram2.gif
Fny
(PA= personlig asssistent)

CITAT (*Stintan* @ 16-11-2010, 13:13) *
Det går säkert bra kram2.gif


Tack! smiley_small_hug.gif Nu springer jag till bussen... Och ska försöka sluta tänka "Är jag för fint klädd? Skulle jag ha sminkat mig mer? Skulle jag ha sminkat mig mindre? Borde jag inte ha tagit örhängena?" osv osv...
skogstroll
det blir nog bra yes.gif
Cacki
CITAT (Fny @ 16-11-2010, 13:15) *
(PA= personlig asssistent)
Tack! smiley_small_hug.gif Nu springer jag till bussen... Och ska försöka sluta tänka "Är jag för fint klädd? Skulle jag ha sminkat mig mer? Skulle jag ha sminkat mig mindre? Borde jag inte ha tagit örhängena?" osv osv...


Håller tummarna för att det ska gå bra!
Ditt värde sitter inte i "skalet" utan i ditt sätt att vara, tänk på det. Är du en lika behaglig person som du verkar här på odla så behöver du säkert inte oroa dej.
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 16-11-2010, 13:25) *
Håller tummarna för att det ska gå bra!
Ditt värde sitter inte i "skalet" utan i ditt sätt att vara, tänk på det. Är du en lika behaglig person som du verkar här på odla så behöver du säkert inte oroa dej.

tummenupp.gif smiley_small_hug.gif
evelina
Lycka till! Håller både fingrar och tår. smile.gif
Anma
Du kommer att göra bra i från dig, oavsett om du får jobbet eller inte. Det är jag alldeles säker på! smiley_small_hug.gif
Klint
Undra bara hur det gick,hoppas det funka mellan dej och den du skulle arbeta hos kompiskram.gif
Fny
Jag tyckte att det gick bra, men har ingen aning om vad familjen tyckte... *håller tummarna*
Klint
Va kul att du tyckte det gick bra!! Jag håller mina jag med tummenupp.gif tummenupp.gif
Fny
Ni är så rara allihop... kompiskram.gif
anne-li i olofstorp
CITAT (Cacki @ 16-11-2010, 13:25) *
Håller tummarna för att det ska gå bra!
Ditt värde sitter inte i "skalet" utan i ditt sätt att vara, tänk på det. Är du en lika behaglig person som du verkar här på odla så behöver du säkert inte oroa dej.


Men gumman min! Det är inte bara ag syn som skall vara gällande!!! Även det du tycker är värdefullt! Om jobbet och om personen mm mm ..... Om det blir nej från någon av er.... så måste du tänka att det kan vara bättre nästa gång!!!!!!
Lycka till!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon