Christa
Jag skrev några rader som svar. Inga citattecken eller andra tecken och fick det här meddelandet

"Antalet citattecken överensstämmer inte. Ändra så att det finns lika många öppnings- och stängningstaggar"

Meddelandet går alltså inte iväg innan jag ändrar på något men jag förstår inte vad det är jag skall ändra.
*Stintan*
Kan du ha råkat radera en tagg i någonstans ?
sommarhumla
Ibland brukar det räcka med att ta bort "QUOTE", det brukar stå ett överst i texten (från den pm:et kommer, om du förstår hur jag tänker), plockar man bort den så går pm:et iväg.
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 08-11-2010, 19:02) *
Ibland brukar det räcka med att ta bort "QUOTE", det brukar stå ett överst i texten (från den pm:et kommer, om du förstår hur jag tänker), plockar man bort den så går pm:et iväg.

alternativt lägga till ett /QUOTE på slutet..
sommarhumla
aha, lägga till har jag aldrig provat...bara tagit bort. Men det kan vara bra att veta till någon annan gång tummenupp.gif
Christa
Tack för svar!

Jag tog bort ett quote som låg kvar mitt i och skramlade och då gick det iväg. Det låg mellan mitt och den andra personens tidigare brev.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Christa fick du mitt svar igår?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon