Katie
Alla har vi varje år en händelse som betyder mycket för oss.

För mig var det när hunden, efter 1½ års slit och trägen, äntligen blev godkänd. yahoo.gif
Fick riktigt tygla mig själv för att inte kasta mig runt halsen på domaren. rotfl.gif Han såg tillräckligt chockad ut blink.gif när jag riktigt hoppade till mot honom av glädje, bromsade min framfart och istället räckte fram handen. tongue.gif

Vilken är ditt års höjdpunkt?
Tikka
För mig är årets höjdpunkt att jag fick förlängt mitt jobb, vikariat till årets slut smile.gif Kan ju bli en höjdpunkt till om det blir fortsatt fortsättning så att säga wink.gif
Aqvakul
Mitt andra barnbarn föddes i början på juli...
Katie
CITAT (Tikka @ 01-11-2010, 22:10) *
För mig är årets höjdpunkt att jag fick förlängt mitt jobb, vikariat till årets slut smile.gif Kan ju bli en höjdpunkt till om det blir fortsatt fortsättning så att säga wink.gif

tummenupp.gif

CITAT (Aqvakul @ 01-11-2010, 22:17) *
Mitt andra barnbarn föddes i början på juli...

smiley_small_hug.gif
Myosotis

Den här tar nog hem priset, men jag är väldigt glad för mina andra nya familjemedlemmar också (2 myskankor och 5 hönor).

Katie
CITAT (Myosotis @ 01-11-2010, 23:19) *

Den här tar nog hem priset, men jag är väldigt glad för mina andra nya familjemedlemmar också (2 myskankor och 5 hönor).

wub.gif
gnon49
Den 10 juni var def. en höjdpunkt för mig. Efter ett halvårs ovisshet o till slut operation fick jag beskedet att cystan som togs bort var harmlös o ofarlig. Tyckte solen strålade lite extra när jag fick beskedet. Alla dumma o oroliga tankar var som bortblåsta.
Anma
Att en person nära mig inte dog, fast det var väldigt nära.
kerstin z5-6
Inte något jag hoppas detta år inte återkommer..
Noak
Ölandsresan i påskas när gubben och jag firade 60+60.
(Ser redan fram mot att fylla 70, och få resa dit igen...)
netha
Dagen då dotter fick fast anställning tummenupp.gif wub.gif
Eva-Helene
CITAT (kerstin z5-6 @ 02-11-2010, 00:02) *
Inte något jag hoppas detta år inte återkommer..

trostar.gif smiley_small_hug.gif
Eva-Helene
3 höjdpunkter för mig:

1. Flyttade till guben wub.gif

2. Fick mitt första barnbarn wub.gif yahoo.gif

3. Gifte mig med guben (och blev välkomnad hans släkt) wub.gif
netha
CITAT (Eva-Helene @ 02-11-2010, 00:09) *
3 höjdpunkter för mig:

1. Flyttade till guben wub.gif

2. Fick mitt första barnbarn wub.gif yahoo.gif

3. Gifte mig med guben (och blev välkomnad hans släkt) wub.gif

Låter som jättemysigt! Grattis! wub.gif
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 01-11-2010, 23:19) *

Den här tar nog hem priset, men jag är väldigt glad för mina andra nya familjemedlemmar också (2 myskankor och 5 hönor).

Nämen... Oj va söt wub.gif Herrehjärtanes.

CITAT (Eva-Helene @ 02-11-2010, 00:09) *
3 höjdpunkter för mig:

1. Flyttade till guben wub.gif

2. Fick mitt första barnbarn wub.gif yahoo.gif

3. Gifte mig med guben (och blev välkomnad hans släkt) wub.gif

smiley_small_hug.gif
Rebecca
Fick extrajobb vid sidan av studierna vilket var sanslöst välbehövligt. Det bästa är att min arbetsgivare förstår att plugget måste gå först. tummenupp.gif
evelina
Att jag fick mitt andra barnbarn en flicka efter 36 år av killar wub.gif

Resten har varit eländigt med 3 goda vänner som gått bort alldeles för tidigt. -cry-.gif
silos
Att jag fick mitt tredje barnbarn. wub.gif
Skruttis
Det här året har varit tämligen jobbigt och jag hoppas verkligen att nästa kommer att bli bättre.
Höjdpunkten jag kan hitta är, att jag inte slog ihjäl mig i somras. yes.gif
malcolm
Det bästa år 2010 har förhoppningsvis inte inträffat ännu, året hittills har inte direkt varit upplyftande.
skogstroll
här har inte heller något hänt, förutom möjligen att jag fått insikt om att jag kanske borde göra något annat än det jag gör - för att må bra och vara glad. Jag ska sluta fega mig och förhoppningsvis prova på nåt nytt!
Meriona
Det händer bra saker hela tiden, och så händer det en del dåliga. Men det bästa som hänt under 2010 är fortsättningen på det som hänt sedan 1994, dvs att sonen mår bra, sköter sig bra och dessutom trivs och jobbar bra i skolan. thanks.gif
Katie
Tänk vad olika saker det är som är folks bästa upplevelse under ett år. smile.gif

Det kan vara ett jobb, ett barnbarn, ett vallhundsprov, vänners hälsa mm mm. Så olika saker men ändå så glädjande. 000.gif


2010 är ju ännu inte över. Förhoppningsvis hinner ni som inte haft någon höjdpunkt än att få en. Annars kör vi så det ryker mot 2011. tummenupp.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Katie @ 02-11-2010, 15:55) *
Tänk vad olika saker det är som är folks bästa upplevelse under ett år. smile.gif

Det kan vara ett jobb, ett barnbarn, ett vallhundsprov, vänners hälsa mm mm. Så olika saker men ändå så glädjande. 000.gif
2010 är ju ännu inte över. Förhoppningsvis hinner ni som inte haft någon höjdpunkt än att få en. Annars kör vi så det ryker mot 2011. tummenupp.gif

Du har så rätt, att vi har så olika "krav på höjdpunkter"
Det bästa som hänt i mitt och Xeras liv är kattungen Nisse, fast fåglarna håller nog inte med - han försöker hela tiden äta upp dem.
Sambon blir bara sämre men man vänjer sig vid sådant så vi har framtidstro - sämre kan det ju inte bli ; ))
Katie
CITAT (ingrid fuxwall @ 02-11-2010, 20:36) *
Du har så rätt, att vi har så olika "krav på höjdpunkter"
Det bästa som hänt i mitt och Xeras liv är kattungen Nisse, fast fåglarna håller nog inte med - han försöker hela tiden äta upp dem.
Sambon blir bara sämre men man vänjer sig vid sådant så vi har framtidstro - sämre kan det ju inte bli ; ))

rotfl.gif
Det där känner mina fåglar igen sig med. Eller rättare sagt fågeln. Min sista nymf fick kattasen tag på så nu är det bara min lille gröne sparv kvar. Jag ser allt hur katterna stirrar dregglande på honom. whist.gif

Att det inte kan bli sämre... jag är inne på samma linje. 1993-2010 har varit ett helvete och då speciellt de sista två åren. Nu vore det väl fasen om det skulle bli värre!!
Nä, jag tar på mig skygglapparna coolgleam.gif och tittar framåt istället. Skulle nåt hända får jag ta det då men jag ser ljuset i tunneln. tongue.gif
Suz
Min äldste kille (endast 23år iofs) gifte sig och jag fick världens underbaraste svärdotter!!
Och besöket hos min mans fantastiskt gästvänliga släkt på Sardinien!

Edit, upprepade mig och bytte ord bara
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon