Full version: Där
netaave
Tack för dom här åren!
andersen
Förstår inte?
netha
CITAT (netaave @ 29-10-2010, 23:50) *
Tack för dom här åren!

Och vad vill du ha sagt med det?

Att du är för feg för att stå för vd du gjort ... publicerat för alla världens Internetanvändare vad din bekantskap ... boende på¨ett Hospice ... inte lång tid kvar att leva ... skrivit i förtroende till dig.
Eller?

Vi är många som undrar.
Anma
CITAT (netaave @ 29-10-2010, 23:50) *
Tack för dom här åren!

Ok, har ett bra liv då. Hej då.
*Stintan*
Verkar konstigt att tacka för sig bara för att några sagt sin åsikt om att lägga ut ett personligt mail.
zaaritha
Jag förstår inget!
Men det är ju ej ovanligt!
Anma
CITAT (zaaritha @ 29-10-2010, 23:57) *
Jag förstår inget!
Men det är ju ej ovanligt!

kompiskram.gif
Det är inte så mycket att förstå.
netha
CITAT (zaaritha @ 29-10-2010, 23:57) *
Jag förstår inget!
Men det är ju ej ovanligt!

LÄS HÄR .... så förstår du vad som avhandlas i tråden.
pimpim2
Men hjälp, jag hoppas verkligen att du inte bryr dig om några fjantiga kommentarer från några få.
Du vet ju att du betyder JÄTTEMYCKET för oss som gillade lillebror Sten. Lämna inte.....




andersen
Nu förstår jag, och jag tycker som dom andra det är inte ok att lägga ut det mailet,har åxå frågan varför las mailet ut här?
Motti
Vad jag kan se så har inte Neteaave lagt ut personens namn !
Anma
Snälla, skjut mig om jag någonsin startar en liknande tråd som denna....
netha
CITAT (Anma @ 30-10-2010, 00:14) *
Snälla, skjut mig om jag någonsin startar en liknande tråd som denna....

Varför?
Anma
CITAT (netha @ 30-10-2010, 00:19) *
Varför?

Det var dumt att jag skrev det där, ibland hinner fingrarna före hjärnan. blush.gif
Men gjort är gjort och därför ska jag svara.
Jo för att om jag någon gång får nog hoppas jag att jag bara lämnar utan att göra väsen av mig. För att det blir så pinsamt när (inte om, utan när!) jag väljer att återkomma.
Därför.

Edit: stavfel
netha
CITAT (Anma @ 30-10-2010, 00:22) *
Det var dumt att jag skrev det där, ibland hinner fingrarna före hjärnan. blush.gif
Men gjort är gjort och därför ska jag svara.
Jo för att om jag någon gång får nog hoppas jag att jag bara lämnar utan att göra väsen av mig. För att det blir så pinsamt när (inte om, utan när!) jag väljer att återkomma.
Därför.

Edit: stavfel

OK .. förstår. smiley_small_hug.gif
*Stintan*
CITAT (Anma @ 30-10-2010, 00:22) *
Det var dumt att jag skrev det där, ibland hinner fingrarna före hjärnan. blush.gif
Men gjort är gjort och därför ska jag svara.
Jo för att om jag någon gång får nog hoppas jag att jag bara lämnar utan att göra väsen av mig. För att det blir så pinsamt när (inte om, utan när!) jag väljer att återkomma.
Därför.

Edit: stavfel


Jag hoppas att jag gör som du utifall att. yes.gif
Motti
Vad i hela världent hä hänt på Forumetempati eller ens förståelse för andra,och vad tog alla glada skämtsamma personet vägen ?Jag har faktiskt suttit här och skratta byxorna av mig rent ut sakt men nu är det bara mellankoli och elände och personliga på hopp.Hlva texten försvann just nu och jag tänker inte skriva om det.
Anma
CITAT (Motti @ 30-10-2010, 00:29) *
Vad i hela världent hä hänt på Forumetempati eller ens förståelse för andra,och vad tog alla glada skämtsamma personet vägen ?Jag har faktiskt suttit här och skratta byxorna av mig rent ut sakt men nu är det bara mellankoli och elände och personliga på hopp.Hlva texten försvann just nu och jag tänker inte skriva om det.

Det är nog årstiden. Eller den sena timmen. Eller dumheten. Eller något annat. Vad vet jag.
Huggorm
Erfarenheten säger att minst hälften av alla som skapar sådana här avskedstrådar är tillbaka på forumen igen inom några veckor eller någon månad. Så jag säger välkommen tillbaka när det känns rätt netaave wink.gif
Motti
Netaave var här före min tid !nu är hon plötsligt en ond människa fear.gif jo jag glömde att tala om att jag varit medlem här på odla i 5 år eller så.Passa er alla !i morgon kan ni höra till de fördömda giggle.gif
Huggorm
CITAT (Motti @ 30-10-2010, 00:48) *
Netaave var här före min tid !nu är hon plötsligt en ond människa fear.gif jo jag glömde att tala om att jag varit medlem här på odla i 5 år eller så.Passa er alla !i morgon kan ni höra till de fördömda giggle.gif

Tiden går fort när man har roligt. Du kan se på vänsterkanten under ditt namn hur länge du har varit medlem, och du har varit här i 2 år wink.gif
Anma
CITAT (Motti @ 30-10-2010, 00:48) *
Netaave var här före min tid !nu är hon plötsligt en ond människa fear.gif jo jag glömde att tala om att jag varit medlem här på odla i 5 år eller så.Passa er alla !i morgon kan ni höra till de fördömda giggle.gif

Lägg av. Vadå ond?? Man kan väl ifrågasätta ett beteende utan att för den skull påstå att människan är ond.
*Stintan*
CITAT (Motti @ 30-10-2010, 00:48) *
Netaave var här före min tid !nu är hon plötsligt en ond människa fear.gif jo jag glömde att tala om att jag varit medlem här på odla i 5 år eller så.Passa er alla !i morgon kan ni höra till de fördömda giggle.gif


Nu är det ju faktiskt du som kallar Netaave för ditten och datten. Ingen har påstått att Netaave är en ond människa så lägg av med att tolka in saker det inte finns belägg för.
Motti
Hade faktiskt inte förväntat mig något vänligt svar från dig.
Rihane
Välkommen åter när det känns rätt.

(Kan du inte ta och redigera bort det där mailet? Har själv i efterhand redigerat bort sånt som lämnat ut tredje person för mycket när jag väl insett det. Ibland ser man inte klart när man skriver)
zaaritha
Jag tror inte netave kommer tillbaka!
Hon är troligen för ledsen.
Aqvakul
Fattar ingenting! Kritiken du fick netaave var som det brukar vara, delvis befogad och delvis överdriven. De flesta av oss här har åkt på betydligt värre smällar. Väljer du själv att satsa på FB och andra fora så är det ditt val. Men jag kan inte se dig som ett offer..
*Stintan*
CITAT (Motti @ 30-10-2010, 01:20) *
Hade faktiskt inte förväntat mig något vänligt svar från dig.


Är det bättre att strö salt i såren som du gör?
Anma
CITAT (Motti @ 30-10-2010, 01:20) *
Hade faktiskt inte förväntat mig något vänligt svar från dig.

Vem? mig eller stintan?
*Stintan*
CITAT (Anma @ 30-10-2010, 11:52) *
Vem? mig eller stintan?


Mig såklart flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon