Full version: Grått!
renate
huh.gif Idag är det så grått så det ser ut att världen är överdraget av ett spindelväv,ute är det nästan blank-is,jag har ingen lust att gå ut med hunden,regnar gör det med usch vad tråkigt det är.En liten ljuspunkt i allt det gråa,min cyklamen som jag köpte i höstas blommar igen.

Hälsningar Renate
Posse
Jag hade tänkt att (äntligen) ställa undan elljusstakarna idag, men eftersom det är så gråmulet får de allt lysa ännu ett tag... rolleyes.gif
Fialotta
Grattis Renate ohmy.gif

Hur sjutton fick du den att blomma för andra gången?

Jag har aldrig lyckats...så jag köper aldrig...har
gett upp unsure.gif
renate
CITAT (maudan @ 03-02-2004, 15:54)
Grattis Renate ohmy.gif

Hur sjutton fick du den att blomma för andra gången?

Jag har aldrig lyckats...så jag köper aldrig...har
gett upp unsure.gif

Jag vet inte,men jag har en till den vita,den är fullt med knoppor,den andra vita har gett upp, den plantera jag till våren i trädgården under sockertoppsgranen,där trivs de.Jag hade en minicyklamen där ,den blommade hela sommaren tyvärr glömde jag den när frosten kom. smile.gif rolleyes.gif unsure.gif
pimpim
Jag har heller aldrig fått någon cyklamen att blomma för andra gången. Men tycker att de är så otroligt vackra, så köper såna ibland.
Ett grattis till dig Renate smile.gif

Pia
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon