Wargen
Idag bokade jag biljetter på bussen till Nordiska Trädgårdar-mässan i Älvsjö. Bussen går från Skövde den 1 april kl 6 på morgonen....vilket betyder att jag får kliva upp mitt i natten, men vad gör det, det ska bli JÄTTEKUL biggrin.gif att åka dit. Jag har lyckats få med mig både mor med sambo och min dotter.
Är det någon annan från odla som ska åka med Skövdebussen? (Forellenresor)
Kristina i Skåne
Jag ska också till mässan den 1 april.... Dock inte med bussen från Skövde utan här blir det tåg 5,40 från Kristianstad...Det ska bli jätteroligt. Jag har inte varit på Älvsjömässan innan utan bara på Sollentuna...
ThomasJ
Det skall bli skoj att åka dit, jag kan ju gå upp 10min innan det börjar jag. biggrin.gif Bor bara någon km därifrån..

Nordiska Trädgårdar

Nytt för i år är att det kommer vara en Vildmarksmässa samtidigt. Kostar 90kr extra så får man även gå och titta där.

Vildmark

//Thomas
Wargen
Jag har tänkt tillverka nån slags enkel knapp med texten
ODLA.NU-MEDLEM att ha på jackan så andra odla:re kanske hejar på mig... laugh.gif
kerstin z5-6
jag kommer torsdag jag med -vid 12 tiden -har nog sjysstakepsen på så jag lär synas -tag kontakt om jag inte ser er odla knapp :)Lova det !_är där fredag , lö sö med smile.gif
Ewa L
Jag kommer att vara där på fredagen och vill gärna ha en chans att träffa några IRL.
Wargen
Är tyvärr bara där mellan 11 - 17 på torsdagen, sen går bussen hem.
Får väl chansa på att någon odla:re ser min knapp...blir nog mycket folk, det var ju över 60.000 där i fjol. ohmy.gif
CITAT
har nog sjysstakepsen på så jag lär synas

Är det en Schyssta Lökar-keps? Liknande din avatar här på sidan?
sanna
Hallå!!!

Är det någon här på forumet som kommer att delta i självaste mässan med monter eller dylikt?
Till nästa år borde odla.nu ha ett litet bås, eller hur? "Odla-fiket" eller "odla-forumet", kanske? smile.gif

Eller, vänta nu...kanske har odla.nu något arrangemang där redan? Upplys mig i så fall...?

Oooohhhh....mässor och marknader är det bästa som finns, tycker jag! wub.gif wub.gif wub.gif *späääänd förvääääntan*

Själv kommer jag att ha mitt gnistrande platinablonda hår utslaget, det når då ner till knäna.... wink.gif Ni kommer att känna igen mig... biggrin.gif Jag är rätt lik Botticellis "Venus"....sleep.gif

Nämen...jag hänger nog på wargens idé - en odla-knapp, helt enkelt. Bra förslag!!! Kan du inte plåta din knapp och lägga in i ditt fotoalbum, så får vi andra försöka härma din design? smile.gif

Sanna smile.gif
kerstin z5-6
ja fast svart med texten #sjyssta lökar on tour # i grönt
Florums monter lär jag vara i en hel del , men även på andra ställen -man ska väl shoppa lite o hitta nån av er hoppas jag !-to -sö finns jag där på mässan
Wargen
CITAT
Kan du inte plåta din knapp och lägga in i ditt fotoalbum, så får vi andra försöka härma din design?

Jag kan ju försöka tillverka en som går att skicka som fil att skriva ut.
Till de som vill ha. Eller lägga in den som bild i mitt album. Sen kan man ju klippa ut den och klistra på en befintlig knapp. wink.gif
Jag skriver ett inlägg när bilden är tillgänglig. smile.gif

Bra ide med en odla-monter nästa år....vad säger adm. om det förslaget? rolleyes.gif
Ewa L
Tror dessvärre att det är väldigt dyrt att ha en monter. Brukar vara det. Vi (dvs företaget jag jobbar på) deltager ofta på mässor och det kostar!
kerstin z5-6
Träff vid viss monter ,fasta tider brukar funka bra -tex varje heltimma mellan 11 och 15 vid monter X -så har alla en tid då de kan dyka upp o surra"
laugh.gif
Wargen
CITAT
Träff vid viss monter ,fasta tider brukar funka bra

OK, då gäller för oss som vill träffas att komma överens om när, var, men kanske inte hur förstås... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon