Full version: Sleep talk
netha
Appen Sleep talk har jag laddat ner idag till min iphone ... dotter var överraskad och fick sig gott skratt i morse när hon hörde vad hon pratat i sömnen rotfl.gif ´
Ska bli spännande att se om jag verkligen snarkar som maken påstår ... själv har jag aldrig hört mig göra det.
Alba
CITAT (netha @ 16-10-2010, 23:10) *
Appen Sleep talk har jag laddat ner idag till min iphone ... dotter var överraskad och fick sig gott skratt i morse när hon hörde vad hon pratat i sömnen rotfl.gif ´
Ska bli spännande att se om jag verkligen snarkar som maken påstår ... själv har jag aldrig hört mig göra det.


Åh det skulle vara kul at ha men nu har jag inte ens en iphone.
mojan
CITAT (netha @ 16-10-2010, 23:10) *
Ska bli spännande att se om jag verkligen snarkar som maken påstår ... själv har jag aldrig hört mig göra det.


Undras om den appen finns till Android? Jag tvivlar också starkt på att jag snarkar. no.gif Möjligen ett litet sött snusande. angel_not.gif
netha
CITAT (netha @ 16-10-2010, 23:10) *
Appen Sleep talk har jag laddat ner idag till min iphone ... dotter var överraskad och fick sig gott skratt i morse när hon hörde vad hon pratat i sömnen rotfl.gif ´
Ska bli spännande att se om jag verkligen snarkar som maken påstår ... själv har jag aldrig hört mig göra det.

Jesses vilken chock!!!!! jag snarkar som en gris ohmy.gif Häftigt att höra sig själv hur man låter när man sover.
Tror faktiskt att denna app kan vara till hjälp för många att se om man t.ex har andningsuppehåll och hur långa isf.


Mojan ... vet inte om den finns till Android ... men kan du inte göra en sökning på apparna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon