Full version: Grattis Almabama!
Monica M zon 4
Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag! biggrin.gif
*Felix matte*
Grattis!
pimpim
Ett stort GRATTIS på din födelsedag. Hoppas att du får en fin dag.

Pia
Helen i Piteå Zon 5
GRATTIS, GRATTIS från mig med! / Helen biggrin.gif
Eva St
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN
från Eva St
Cilla
hej och GRATTIS mitt i natten!
Almabama
Hej och tack för grattisarna!
Hade helst velat ligga hemma och njuta av min stora dag men fick lov att åka till Sunne och gå på en upptaktsträff till en kurs i självhushållning som jag ska börja på den 1 mars. Det var helt underbart, jag vill börja nu! Vi fick se på bilder från tidigare års kurser och det fanns ingen hejd på hur mycket man hinner lära sig på bara 33 veckor. Odla grönsaker, konservera dem, tappa sav, bygga, fläta i pil, göra tvål, skogsarbete, köra med häst och en massa annat runt omkring. Jag känner på mig att det kommer bli det bästa beslut jag har tagit hittills i mitt liv. Och så får jag hyra en liten stuga vid Fryken så fiske och bad ska nog hinnas med under sommaren. Det ska bli fint att få komma bort från lägenheten lite och framför allt att få odla och vara utomhus och jobba. Är det någon som är intresserad av sådant här så kolla in www.kretsloppshuset.nu till nästa år. /Alma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon