Full version: Spotyfie ?hur?
Motti
Hur får man musiken att rinna på utan att gå in och klicka hel tiden på varje låt ?
netha
CITAT (Motti @ 03-09-2010, 23:01) *
Hur får man musiken att rinna på utan att gå in och klicka hel tiden på varje låt ?

Välj en platta så tar den låtarna allteftersom
Piccante
du kan klicka och dra plattor till en spellista med så kan du spela alla på en gång. Drar du en platta till "new playlist" som står längst ned i vänstermenyn och släpper så hamnar plattan i en egen mapp.
Tikka
Om du tex gör en sökning högst upp på 10cc säger vi så får du upp en massa låtar....klicka på första låten så går musiken igång o sen vandrar den nedåt för varje låt som kommer därefter.
skånepåg
Spotifys nya dumma uppdatering bara, man får lägga till den som playlist för att den ska spela all musik flytande, söker man bara så kommer det väl spelas bara en låt??
Motti
Ante mig slap.gif innan har jag bara behövt klicka på första låten sen har det bara runit på ju:(Satte på ZZ Topp och få gå in och varv sweatingbullets.gif a och klicka hela tiden Phu
skånepåg
Ja så dumt så =( Får hoppas de fixar det tills nästa uppdatering, så tråkigt ju =(
Motti
Lite jobbigt att springa och klicka hela tiden när man gäster och ska fixa mat samtidigt ;(ska testa lite av tippsen .Tack alla smile.gif tummenupp.gif
netha
CITAT (Motti @ 11-09-2010, 22:33) *
Lite jobbigt att springa och klicka hela tiden när man gäster och ska fixa mat samtidigt ;(ska testa lite av tippsen .Tack alla smile.gif tummenupp.gif

Jamen om du går till höger i listan ... där har du CD:n ... klicka där och sedan på första låten ... då spelar den hela plattan.
Om du bara väljer att leta upp en låt och klicka på den ... då får du klicka på varje.
Meriona
Köper man sina favoritskivor är det aldrig någ problem. smile.gif
Motti
Man är ju ingen fena på det här med datorer g.gif ibland kan det vara hur lätt som helst men det går inte in i huvudet ändå giggle.gif men nu ska jag kolla och testa lite efter alla tipps.
fuchsian
Läste igenom detta och destå mindre begriper jag.
Har svårt att få låtarna och CD efter varandra. Det gick så bra på min gamla PC, men där är just den saken sönder. Samma gäller med bilder. I datorn går dom, men sen........ confused.gif ... fuchian ...
skånepåg
Om man betalar för spotify så går musiken flytande efter man söker, man behöver inte klicka till skivorna och så biggrin.gif Jag har Spotify Unlimited nu ^^
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon