Full version: Cybervänskap
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
silos
Hej!
Jag uppskattar din vänskap från djupet av mitt hjärta,i denna väldiga grymma cybervärld,där människorna blir till monstren varulvar blodsugare baktalare:(((
Här leker människorna med sina medmänniskors känslor,men det gör inte du...du skojar,men inte på att göra andra människor illa,du kan vara vass i munnen,men inte för att bita hårt,utan för att skaka om.....

I denna värld är du den sannaste människan,de andra drar direkt när de elaka "ärliga" orden haglar,du stannar kvar.... kompiskram.gif

Det är mycket svårt att vara en"annorlunda" människa,du förstår detta och har ett levande hjärta som verkligen bryr sig om sin nästa wub.gif

Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta min cybervän och vem vet,kanske vi träffas en dag,endast Gud vet!
Din vän för alltid smiley_small_hug.gif
*Stintan*
Varför skriver du privata meddelanden öppet på ett forum när du kan skicka både mail och skriva riktiga PM?

Kanske var det för att bara få häva ur dig lite skit om andra, vad vet jag men ditt inlägg med nystartad tråd är faktiskt märkligt.

Kul att du kom tillbaka så fort!
silos
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 16:25) *
Varför skriver du privata meddelanden öppet på ett forum när du kan skicka både mail och skriva riktiga PM?

Kanske var det för att bara få häva ur dig lite skit om andra, vad vet jag men ditt inlägg med nystartad tråd är faktiskt märkligt.

Kul att du kom tillbaka så fort!



Har du Stintan ensamrätt att vara här confused.gif

Min tråd kan man tolka på många många sätt och du tolkade på ditt sätt!
*Stintan*
Har jag påstått det? ohmy.gif Jag t.o.m. välkomnade dig ju tillbaka

Ganska svårt att missförstå vad du menade med det du skrev.
silos
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 16:47) *
Har jag påstått det? ohmy.gif Jag t.o.m. välkomnade dig ju tillbaka

Ganska svårt att missförstå vad du menade med det du skrev.


Förlåt,jag missade det:(
ängsvädd
CITAT (silos @ 21-08-2010, 16:15) *
Hej!
Jag uppskattar din vänskap från djupet av mitt hjärta,i denna väldiga grymma cybervärld,där människorna blir till monstren varulvar blodsugare baktalare:(((
Här leker människorna med sina medmänniskors känslor,men det gör inte du...du skojar,men inte på att göra andra människor illa,du kan vara vass i munnen,men inte för att bita hårt,utan för att skaka om.....

I denna värld är du den sannaste människan,de andra drar direkt när de elaka "ärliga" orden haglar,du stannar kvar.... kompiskram.gif

Det är mycket svårt att vara en"annorlunda" människa,du förstår detta och har ett levande hjärta som verkligen bryr sig om sin nästa wub.gif

Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta min cybervän och vem vet,kanske vi träffas en dag,endast Gud vet!
Din vän för alltid smiley_small_hug.gif

Vad fint skrivet Silos wub.gifsmile.gif Så ska en riktig vän vara, oavsett om det är i cyberrymden eller IRL.
silos
CITAT (ängsvädd @ 21-08-2010, 17:09) *
Vad fint skrivet Silos wub.gifsmile.gif Så ska en riktig vän vara, oavsett om det är i cyberrymden eller IRL.


Det är precis det som jag ville säga-skriva med denna mintråd wub.gif
ängsvädd
Det är så roligt för att cybervänskap kan leda till vänskap även IRL, om inte annat så via telefon om avstånden är långa smile.gif
fuchsian
Man vet inget om morgondagen, men när vi lever här och nu, tar vi in massa info från olika håll.
Jag är enig med dig, Ängsvädd att man måste lära sig se sig omkring och hur och var man kan trots allt att få en ny vän.
Detta är ett bra sätt att kunna lära av/om människor och deras avsikter mot sig själv och mot andra.

Om man är lyhörd och ta sin intuition till hjälp så de leder så gott som alltid till en ny stig och en kamrat att dela denna stig som gemenskapens och förståelsens stig, då har du lärt dig något nytt om dig själv och om din kamrat.
Man ska inte stänga till sin dörr, men man bör vara rätt säker innan du öppnar den fullt ut.

Vännerna från ens uppväxt känner man rätt bra till och det kan bli en livslång vänskap om man vårdar den rätt. Allt är möjligt, men tar du chansen, det är en fråga till var och en? ...fuchian...
tepa
Ähum, var det inte Silos som tackade för sig och ville inte va med längre, pga en massa påhugg från andra läsare....
Och nu startar "han" en ny tråd, där han t o m tigger om att få en massa påhugg...?? Förlåt, Silos, om jag har fel nu....


Hälsn Tepa
Aqvakul
Silos är en kvinna - men annars så har du väl inte helt fel..
Inga från Närke
CITAT (tepa @ 21-08-2010, 19:23) *
Ähum, var det inte Silos som tackade för sig och ville inte va med längre, pga en massa påhugg från andra läsare....
Och nu startar "han" en ny tråd, där han t o m tigger om att få en massa påhugg...?? Förlåt, Silos, om jag har fel nu....
Hälsn Tepa

Du verkar inte ha läst någon tråd av Silos eftersom du inte veta att hon är en hon.

Till alla ni andra har lite överseende med Silos eftersom hon inte är frisk som hon själv har skrivit och ju mera ni skriver och hackar ju mera kanske ni eggar henne att skriva.
Hon har sin konst och talang som inte alla förstår och därför tycker jag inte att ni ska hoppa på henne överallt utan undvik hennes trådar om ni tycker de är jobbiga.
ängsvädd
CITAT (tepa @ 21-08-2010, 19:23) *
Ähum, var det inte Silos som tackade för sig och ville inte va med längre, pga en massa påhugg från andra läsare....
Och nu startar "han" en ny tråd, där han t o m tigger om att få en massa påhugg...?? Förlåt, Silos, om jag har fel nu....
Hälsn Tepa

Silos är en kvinna som du kanske sett på bilderna - tigger påhopp tycker jag inte hon gör men hon får alltid det av vissa iaf. Bara att ignorera påhoppen Silos.

Självklart ska man vara försiktig när det gäller cybervänner innan man vet att man kan lita på dem. Men det gäller ju även IRL. Det finns ju "regler" för hur man bör göra när man första gången ska träffa en cybervän IRL. Träffas på neutral, öppen plats. Inte lämna ut sitt namn o adress med mera med mera.

Nätet kan ge en så många nya kontakter, en revolution verkligen.

CITAT (Inga från Närke @ 21-08-2010, 19:29) *
Du verkar inte ha läst någon tråd av Silos eftersom du inte veta att hon är en hon.

Till alla ni andra har lite överseende med Silos eftersom hon inte är frisk som hon själv har skrivit och ju mera ni skriver och hackar ju mera kanske ni eggar henne att skriva.
Hon har sin konst och talang som inte alla förstår och därför tycker jag inte att ni ska hoppa på henne överallt utan undvik hennes trådar om ni tycker de är jobbiga.

Håller fullständigt med dig Inga, mycket bra talat tummenupp.gif
sqrulan
Jag är 99% säker på att Silos och Fuchian är samma person!
Monica i Nässjö
CITAT (Inga från Närke @ 21-08-2010, 19:29) *
Du verkar inte ha läst någon tråd av Silos eftersom du inte veta att hon är en hon.

Till alla ni andra har lite överseende med Silos eftersom hon inte är frisk som hon själv har skrivit och ju mera ni skriver och hackar ju mera kanske ni eggar henne att skriva.
Hon har sin konst och talang som inte alla förstår och därför tycker jag inte att ni ska hoppa på henne överallt utan undvik hennes trådar om ni tycker de är jobbiga.


Så fint skrivet, kunde inte sagt det bättre själv. Och Silos, fortsätt skriva, vi är många som vill följa med på din resa genom livet yes.gif
ängsvädd
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 19:33) *
Jag är 99% säker på att Silos och Fuchian är samma person!

Snälla förstör inte Silos tråd om cybervänskap - ta det i pm eller starta en ny tråd om det i så fall.

Den här tråden handlar om cybervänskap - visa respekt för trådskaparen
Alba
CITAT (ängsvädd @ 21-08-2010, 19:38) *
Snälla förstör inte Silos tråd om cybervänskap - ta det i pm eller starta en ny tråd om det i så fall.

Den här tråden handlar om cybervänskap - visa respekt för trådskaparen


Nu tycker jag att du bjuder in till protester.
sqrulan
Lägg av! Hon/dom "skratt" har tillsammans skapat så många trådar så jag blir bara irriterad och intresserad hur länge det kan fortsätta. Jag brukar inte bry mej förrän jag vet att jag har rätt!
silos
CITAT (tepa @ 21-08-2010, 19:23) *
Ähum, var det inte Silos som tackade för sig och ville inte va med längre, pga en massa påhugg från andra läsare....
Och nu startar "han" en ny tråd, där han t o m tigger om att få en massa påhugg...?? Förlåt, Silos, om jag har fel nu....
Hälsn Tepa


Som en gummiboll kom hon tillbaks igen biggrin.gif

Jag har inte velat vara härifrån på grund av påhugg,det är andra saker som gjorde att jag ville sluta skriva här.

Inte visste jag att jag är en man g.gif

Ja,du har fel Tepa,jag vill absolut inte ha påhugg,utan tänkte att den som vill kan skriva om cybervänskap och tankar om det.
Aqvakul
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 19:33) *
Jag är 99% säker på att Silos och Fuchian är samma person!

Jag är minst lika säker på motsatsen..

CITAT (Inga från Närke @ 21-08-2010, 19:29) *
Du verkar inte ha läst någon tråd av Silos eftersom du inte veta att hon är en hon.

Till alla ni andra har lite överseende med Silos eftersom hon inte är frisk som hon själv har skrivit och ju mera ni skriver och hackar ju mera kanske ni eggar henne att skriva.
Hon har sin konst och talang som inte alla förstår och därför tycker jag inte att ni ska hoppa på henne överallt utan undvik hennes trådar om ni tycker de är jobbiga.


tummenupp.gif
silos
CITAT (Aqvakul @ 21-08-2010, 19:48) *
Jag är minst lika säker på motsatsen..


Du är klok du!
Aqvakul
CITAT (silos @ 21-08-2010, 19:49) *
Du är klok du!

Du också, på de allra flesta sätt... wub.gif
silos
CITAT (ängsvädd @ 21-08-2010, 19:31) *
Silos är en kvinna som du kanske sett på bilderna - tigger påhopp tycker jag inte hon gör men hon får alltid det av vissa iaf. Bara att ignorera påhoppen Silos.

Självklart ska man vara försiktig när det gäller cybervänner innan man vet att man kan lita på dem. Men det gäller ju även IRL. Det finns ju "regler" för hur man bör göra när man första gången ska träffa en cybervän IRL. Träffas på neutral, öppen plats. Inte lämna ut sitt namn o adress med mera med mera.

Nätet kan ge en så många nya kontakter, en revolution verkligen.
Håller fullständigt med dig Inga, mycket bra talat tummenupp.gif


Du är klok du med ängsvädd!

Vad det gäller mitt skrivande så tycks det reta en del här men men det handla om dem och inte mig!
De vill att jag skall vara som dem,kan jag tror,men det kommer jag aldrig bli!!!!
sqrulan
suck! rtfm.gif Läs och tänk efter! Först skriver " silos" och sedan skriver "Fuchian" som en fortsättning....
Djäkligt sjukt om jag får säga min mening! Och va konstigt att dom började skriva nästan samtidigt om exakt samma sak. Silos har inget fel i huvudet hon är nog smartare än dom flesta här! Fatta det!!! yes.gif
ängsvädd
CITAT (silos @ 21-08-2010, 19:53) *
Du är klok du med ängsvädd!

Vad det gäller mitt skrivande så tycks det reta en del här men men det handla om dem och inte mig!
De vill att jag skall vara som dem,kan jag tror,men det kommer jag aldrig bli!!!!

Tackar. Ja, precis. Silos, jag tycker du ska prova en ny metod och se hur det funkar: att ignorera alla påhopp, låtsas som att det är luft, låta dem studsa tillbaks till avsändaren. Jag håller på att träna mig på den metoden. Man kan även ignorera användare, då blir deras inlägg bara tomma rutor. Kan vara bra på de personer som ev. får dig att må dåligt, då slipper du se vad de skriver och må dåligt av det. Kan iaf vara bra att göra så tillfälligt.
*Stintan*
Silos trådar är bara till för klubben för inbördes beundran

Obehöriga äga ej tillträde!
tepa
Nu måste någon mera insatt i forumlivet än vad jag är förklara en sak för mig.

Varför skulle någon vilja ha två namn? Vill man då tex ha ena som bor i lägenhet och andra i eget
hus? Vad KAN man ha för NYTTA i att man skriver under två olika namn?

Hälsn Tepa
sqrulan
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 16:25) *
Varför skriver du privata meddelanden öppet på ett forum när du kan skicka både mail och skriva riktiga PM?

Kanske var det för att bara få häva ur dig lite skit om andra, vad vet jag men ditt inlägg med nystartad tråd är faktiskt märkligt.

Kul att du kom tillbaka så fort!

Hon skriver ju till sig själv! giggle.gif
silos
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 19:56) *
suck! rtfm.gif Läs och tänk efter! Först skriver " silos" och sedan skriver "Fuchian" som en fortsättning....
Djäkligt sjukt om jag får säga min mening! Och va konstigt att dom började skriva nästan samtidigt om exakt samma sak. Silos har inget fel i huvudet hon är nog smartare än dom flesta här! Fatta det!!! yes.gif


Vad är det för fel på dig människan????????



CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 20:01) *
Silos trådar är bara till för klubben för inbördes beundran

Obehöriga äga ej tillträde!


Härligt för du hör också till min klubb! wub.gif
Monica i Nässjö
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 19:56) *
suck! rtfm.gif Läs och tänk efter! Först skriver " silos" och sedan skriver "Fuchian" som en fortsättning....
Djäkligt sjukt om jag får säga min mening! Och va konstigt att dom började skriva nästan samtidigt om exakt samma sak. Silos har inget fel i huvudet hon är nog smartare än dom flesta här! Fatta det!!! yes.gif


Jo du sqrulan, man kan många olika uppfattningar om de olika nicken här. "Den där var mig en bitter jäkel, säkert dumpad av partnern" eller "den där har nog en tendens att titta för djupt i flaskan, skriver bara på fyllan" eller "vilken barnslig attityd, måste vara förståndshandikappad"

Men oavsett vilka uppfattningar vi har och oavsett vad vi tror, så länge vi inte vet med säkerhet hur det står till så tycker jag vi ska hålla inne med det. Det är så lätt att såra genom att bara haspla ur sig en massa antaganden.

edit. glömde ett citattecken
*Stintan*
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 19:56) *
suck! rtfm.gif Läs och tänk efter! Först skriver " silos" och sedan skriver "Fuchian" som en fortsättning....
Djäkligt sjukt om jag får säga min mening! Och va konstigt att dom började skriva nästan samtidigt om exakt samma sak. Silos har inget fel i huvudet hon är nog smartare än dom flesta här! Fatta det!!! yes.gif


Silos är smart ja, men jag tror inte att silos också är fuchian.
silos
CITAT (Monica i Nässjö @ 21-08-2010, 20:05) *
Jo du sqrulan, man kan många olika uppfattningar om de olika nicken här. "Den där var mig en bitter jäkel, säkert dumpad av partnern" eller den där har nog en tendens att titta för djupt i flaskan, skriver bara på fyllan" eller "vilken barnslig attityd, måste vara förståndshandikappad"

Men oavsett vilka uppfattningar vi har och oavsett vad vi tror, så länge vi inte vet med säkerhet hur det står till så tycker jag vi ska hålla inne med det. Det är så lätt att såra genom att bara haspla ur sig en massa antaganden.


Precis så är det!

CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 20:05) *
Silos är smart ja, men jag tror inte att silos också är fuchian.


Det är du med Stintan och du har rätt att jag inte är Fuchian!
fuchsian
CITAT (ängsvädd @ 21-08-2010, 19:58) *
Tackar. Ja, precis. Silos, jag tycker du ska prova en ny metod och se hur det funkar: att ignorera alla påhopp, låtsas som att det är luft, låta dem studsa tillbaks till avsändaren. Jag håller på att träna mig på den metoden. Man kan även ignorera användare, då blir deras inlägg bara tomma rutor. Kan vara bra på de personer som ev. får dig att må dåligt, då slipper du se vad de skriver och må dåligt av det. Kan iaf vara bra att göra så tillfälligt.


Det är så enkelt att slippa se de inläggen man inte bry sig, ignonera, det använder jag på flera och då slipper man undan dom utan att fastna i deras fajter. det är de ute efter ---att få bråka --- ge inte den chansen åt dem, då stuttsar ju det tillbaka till dom.
Bra ängsvädd, det behövs flera att ignonera dem totalt! .... kompiskram.gif ... fuchian ...
silos
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 20:03) *
Hon skriver ju till sig själv! giggle.gif


a0a.gif du är verkligen riktigt riktigt rolig!!! rotfl.gif
Gunilla T
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 19:56) *
suck! rtfm.gif Läs och tänk efter! Först skriver " silos" och sedan skriver "Fuchian" som en fortsättning....
Djäkligt sjukt om jag får säga min mening! Och va konstigt att dom började skriva nästan samtidigt om exakt samma sak. Silos har inget fel i huvudet hon är nog smartare än dom flesta här! Fatta det!!! yes.gif


Nej, inte är silos och fuchian samma person..
silos är ju en stor personlighet som kanske funderar över livet mer än vad som är nyttigt men en tänkande och klok person är hon..

fuchian är ju värre än en kameleont, växlar mellan inställsamhet och omoget skryt - byter positioner snabbare än ögat blinkar..offer - förföljare - offer - förföljare...
sqrulan
Tro vad ni vill! Jag bryr mej inte längre om detta men jag menar inte att jag har ändrat uppfattning! Kom ihåg det! flirting.gif

CITAT (Gunilla T @ 21-08-2010, 20:10) *
Nej, inte är silos och fuchian samma person..
silos är ju en stor personlighet som kanske funderar över livet mer än vad som är nyttigt men en tänkande och klok person är hon..

fuchian är ju värre än en kameleont, växlar mellan inställsamhet och omoget skryt - byter positioner snabbare än ögat blinkar..offer - förföljare - offer - förföljare...

Fuchian finns bara i fantasin!....
silos
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 20:12) *
Tro vad ni vill! Jag bryr mej inte längre om detta men jag menar inte att jag har ändrat uppfattning! Kom ihåg det! flirting.gif

Ha ha haaaa,envis är du MEN du har fel!!!!! Och du bryr dig visst!!!KOM IHÅG DET!!! rotfl.gif
Anma
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 20:15) *
Fuchian finns bara i fantasin!....

Japp, frågan är bara vems fantasi...
silos
Det är väl själva attan att mina tråd skall ALLTID uppfattas på ett mycket konstigt sätt av somliga här!

Och det är ALLTID samma personer.Jag skulle gärna vilja lära känna just er IRL för att se hurudana människor ni är på rikigt!?! HUR sjutton ORKAR ni komma och läsa mina trosta korkade flummiga trådar!?!
Är ni självplågare????

sqrulan
CITAT (Anma @ 21-08-2010, 20:20) *
Japp, frågan är bara vems fantasi...

Silos!
Anma
CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 20:27) *
Silos!

Det tror jag inte.
silos
CITAT (Anma @ 21-08-2010, 20:20) *
Japp, frågan är bara vems fantasi...


Fuchian finns tydligen i allas era fantasier och det på ett mycket negativt sätt!!!

Fuchian finns dagligen i mina tankar,men endast på ett positivt sätt,hon har hjälpt mig och givit mig stöd när det har varit jobbigt för mig och jag var verkligen hjärtans glad då jag kom tillbaka hit och fann att hon var en människa som var lik mig i en del saker eller rättare sagt i våra intressen.

Men än så länge känner jag henne inte IRL tyvärr!
ängsvädd
CITAT (silos @ 21-08-2010, 20:31) *
Fuchian finns tydligen i allas era fantasier och det på ett mycket negativt sätt!!!

Fuchian finns dagligen i mina tankar,men endast på ett positivt sätt,hon har hjälpt mig och givit mig stöd när det har varit jobbigt för mig och jag var verkligen hjärtans glad då jag kom tillbaka hit och fann att hon var en människa som var lik mig i en del saker eller rättare sagt i våra intressen.

Men än så länge känner jag henne inte IRL tyvärr!

Ett gott råd, var försiktig med att lämna ut personuppgifter innan du vet vem personen är. Om ni ska träffas så ha gärna med dig någon annan som stöd och träffas på neutral, öppen plats.

Detta kanske är självklart för dig men jag ville ändå skriva det.
silos
CITAT (ängsvädd @ 21-08-2010, 20:34) *
Ett gott råd, var försiktig med att lämna ut personuppgifter innan du vet vem personen är. Om ni ska träffas så ha gärna med dig någon annan som stöd och träffas på neutral, öppen plats.

Detta kanske är självklart för dig men jag ville ändå skriva det.


Tack snälla du,du är en sann cybervän!

Jag klarar inte av att träffas ändå IRL..mer än mina nära och kära,resten av mänskligheten stänger jag av.Jag tänker på medmänniskorna och önskar alla bara gott och önskar att jag kunde ställa upp för mina medmänniskor,men det skulle aldrig fungera eftersom sådant skulle ta all min kraft!
Jag orkar knappt tala i telefon eftersom även detta drar kraft ur mig!Det bästa vore om jag fick bo långt borta i en skog med mina hundar....
ängsvädd
CITAT (silos @ 21-08-2010, 20:39) *
Tack snälla du,du är en sann cybervän!

Jag klarar inte av att träffas ändå IRL..mer än mina nära och kära,resten av mänskligheten stänger jag av.Jag tänker på medmänniskorna och önskar alla bara gott och önskar att jag kunde ställa upp för mina medmänniskor,men det skulle aldrig fungera eftersom sådant skulle ta all min kraft!
Jag orkar knappt tala i telefon eftersom även detta drar kraft ur mig!Det bästa vore om jag fick bo långt borta i en skog med mina hundar....

smiley_small_hug.gif

Då förstår jag. Då är det perfekt för dig med cybervänner smile.gif Himla tur att internet finns smile.gif

Jag vill gärna vara din cybervän Silos smile.gif
Anma
CITAT (silos @ 21-08-2010, 20:31) *
Fuchian finns tydligen i allas era fantasier och det på ett mycket negativt sätt!!!

Fuchian finns dagligen i mina tankar,men endast på ett positivt sätt,hon har hjälpt mig och givit mig stöd när det har varit jobbigt för mig och jag var verkligen hjärtans glad då jag kom tillbaka hit och fann att hon var en människa som var lik mig i en del saker eller rättare sagt i våra intressen.

Men än så länge känner jag henne inte IRL tyvärr!

Det är nog bäst att du tar och lär känna henne IRL. Be om hennes telefonnummer vettja. Men hon har kanske ingen telefon.


OnT
Cybervänner är trevligt. Jag har ett fåtal.
silos
CITAT (ängsvädd @ 21-08-2010, 20:45) *
smiley_small_hug.gif

Då förstår jag. Då är det perfekt för dig med cybervänner smile.gif Himla tur att internet finns smile.gif

Jag vill gärna vara din cybervän Silos smile.gif


Ååå tack gulledig,nu blev jag alldeles tårögd wub.gif Och jag vill vara din cybervän wub.gif
smiley_small_hug.gif

CITAT (Anma @ 21-08-2010, 20:48) *
Det är nog bäst att du tar och lär känna henne IRL. Be om hennes telefonnummer vettja. Men hon har kanske ingen telefon.
OnT
Cybervänner är trevligt. Jag har ett fåtal.


Jag tror inte att Fuchian vill ännu lämna ut telefon nummer eller mail address,men en dag framöver kanske blir det så,endast Gud vet vad komma skall!
Anma
CITAT (silos @ 21-08-2010, 20:55) *
Jag tror inte att Fuchian vill ännu lämna ut telefon nummer eller mail address,men en dag framöver kanske blir det så,endast Gud vet vad komma skall!

Det förstår jag att hon inte vill... Jag menar inte att du inte skulle vara bra nog för att få det förtroendet, jag tror att fuchian har en helt annan agenda...
Anki på Öland
CITAT (silos @ 21-08-2010, 20:55) *
.......Jag tror inte att Fuchian vill ännu lämna ut telefon nummer eller mail address......


Det lär du nog aldrig få heller!
Anki
silos
CITAT (Anki på Öland @ 21-08-2010, 21:02) *
Det lär du nog aldrig få heller!
Anki


Tänkte precis att när kommer du och säger-skriver ditt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon