silos
Under hela mitt liv har jag älskat att leka och det har jag verkligen inte slutat att gör,utan det har faktiskt blivit ännu mera lek biggrin.gif JAG VET JO ALDRIG NÄR MINA DAGAR ÄR ÖVER!

edit:ledsen,men jag vill inte ha kvar mina bilder här...
Aqvakul
Härligt, Silos! wub.gif smiley_small_hug.gif
silos
[quote name='Aqvakul' date='13-07-2010, 09:53' post='1253871']
Härligt, Silos! wub.gif smiley_small_hug.gif
[/quote

Tack så mycket! thanks.gif smiley_small_hug.gif yaay.gif
skogstroll
härligt kör på! tummenupp.gif flirting.gif
Biggan_
Det ser ju frestande ut!
Jag brukar passa på när jag är med barnbarnen på lekplatsen! yes.gif
silos
CITAT (skogstroll @ 13-07-2010, 12:24) *
härligt kör på! tummenupp.gif flirting.gif


Ja,här körs det för fullt biggrin.gif Senare idag hoppas jag kunna ta bilder från blommorna i trädgårdar runtikring och även i skogen,om jag orkar.

CITAT (Biggan_ @ 13-07-2010, 12:28) *
Det ser ju frestande ut!
Jag brukar passa på när jag är med barnbarnen på lekplatsen! yes.gif


Det är verkligen underbart att leka med barnbarn!Mitt första barnbarn var där när jag klättrare upp och oj oj oj,sedan skulle hon kläätra,hon är 3 och ett halvt år.
Hon blev sååå arg när hon inte fick klättra upp högst upp och min dotter blev lite arg på mig som hade lärt flickan någonting som hon inte fick göra ensam nono.gif slap.gif w00t.gif whist.gif
Biggan_
CITAT (silos @ 13-07-2010, 12:38) *
Ja,här körs det för fullt biggrin.gif Senare idag hoppas jag kunna ta bilder från blommorna i trädgårdar runtikring och även i skogen,om jag orkar.



Det är verkligen underbart att leka med barnbarn!Mitt första barnbarn var där när jag klättrare upp och oj oj oj,sedan skulle hon kläätra,hon är 3 och ett halvt år.
Hon blev sååå arg när hon inte fick klättra upp högst upp och min dotter blev lite arg på mig som hade lärt flickan någonting som hon inte fick göra ensam nono.gif slap.gif w00t.gif whist.gif


Jo, men hade inte du visat henne så hade hon snart sett någon annan som klättrat högst upp!...och hon är inte så gammal så man lämnar henne ensam på lekplatsen.
Sussie F-Flower
Vilka underbara lyckliga och härliga bilder!!! bravo.gif
Du bjöd mig på ett riktigt STORT leende nu! laugh.gif

Tack för det!

Fortsätt lek, det är bra för mycket! yahoo.gif
smiley_small_hug.gif
silos
CITAT (Sussie F-Flower @ 13-07-2010, 16:50) *
Vilka underbara lyckliga och härliga bilder!!! bravo.gif
Du bjöd mig på ett riktigt STORT leende nu! laugh.gif

Tack för det!

Fortsätt lek, det är bra för mycket! yahoo.gif
smiley_small_hug.gif



Tack så jättemycket för dina goa ord här!
smiley_small_hug.gif

CITAT (Biggan_ @ 13-07-2010, 12:52) *
Jo, men hade inte du visat henne så hade hon snart sett någon annan som klättrat högst upp!...och hon är inte så gammal så man lämnar henne ensam på lekplatsen.


Ja,precis man lämna absolut inte ett litet barn ensam på lekplatsen!
Hon är som jag,vill hitta på nya saker att pröva på och du må tro att vi har väldigt roligt tillsammans!
smiley_small_hug.gif
silos
Ni som är nyfikna på vem jag är så titta här så ser ni mig lekande på våran gård! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon