Full version: Vad har jag nu gjort
Eva St
Vad har jag nu ställt till med. Listen överst på datorn med pilarna fram o bakåt, stop, uppdatera mm är puts väck. Vet inte vad jag gjort och inte hur jag ska återställa den. Någon som kan hjälpa mig???
Eva St
estet
Är även "arkiv", "redigera", "visa" osv borta?
I så fall kan jag inte hjälpa dej. Annars går man in på visa, verktygsfält och klickar på standardknappar så kommer de fram.
Eva St
Tackar och bockar ända ner till marken. Arkiv, redigera mm fanns kvar. Så jag gjorde som du sa och plupp så var allt återställt. Så enkelt och så länge som jag försökt utan att fixa det!!!! Men hur i jössenamn har jag lyckats få bort det.
Eva St
Lena N
Kan du ha råkat hamna i "helskärm"-läge? Klicka på knappen näst längst till höger i övre högra hörnet. Eller prova med att trycka på "esc".

Visst kan datorer skoja mycket med oss! huh.gif
estet
Vi ska inte tala om vad jag har lyckats med själv...
Jo en sak kan jag ta med.
Jag lyckades få bort hela nedre ramen med startknappen och div. symboler. laugh.gif
Eva St
Måste säga att det känns ganska bra att höra att det är fler som tappar bort sig i datans värld vi kanske kan öppna en hittegodsavdelning där man kan lämna in om man hittar borttappade lister,ramar, knappar,symboler mm mm. Det är i alla fall tur att det finns hjälp att få och på det här forumet tror jag man kan få hjälp med det mesta tack vare er alla kunniga trädgårdsvänner
Eva St
Kata
estet; är 'ramen' fortfarande borta? Eller du kanske bara delade med dig om vad som hänt för länge sedan.... Tänkte om du behövde hjälp att få tillbaks 'ramen'. unsure.gif

// Kata
estet
CITAT (estet @ 14-01-2004, 23:27)
Vi ska inte tala om vad jag har lyckats med själv...
Jo en sak kan jag ta med.
Jag lyckades få bort hela nedre ramen med startknappen och div. symboler. laugh.gif

Nä det var ett tag sedan...
Jag tryckte på knappen helt enkelt o stängde av f-skapet för min sambo som brukar klara det mesta hade gått o sova.
smile.gif
Blomstertanten
Ett par gånger har jag tappat bort hela bilden! wacko.gif

Skärmen var bara svart när jag satte på datorn ! wink.gif

Då är det inte lätt att veta vad man ska göra ! unsure.gif

Som tur är har jag snälla söner som får rycka ut när nått är borttappat! wub.gif
De är fenomenala på hitta det igen! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon